sobota 17. března 2012

Líčení v Yves Rocher

Nevím jestli si pamatujete, jak jsem v pondělí psala, že jdu v úterý na líčení do Yves Rocher v OC Chodov. Bohužel to nedopadlo a tak jsem tam šla dneska:). Byl to prostě prima den, krásný sluníčko (i když já navlečená v zimním kabátu :D) a navíc tahle akce:).
Líčila mě hrozně sympatická vizážistka Lenka, která mi skvěle poradila co používat a čeho se vyvarovat. Třeba mě dost překvapilo, že až moc přehnaná péče o pleť není tak úplně ku prospěchu věci. Taky mi doporučila spoustu produktů z YR, který si hodlám co nejdřív koupit, až dopatlám ty kraviny co tu mám otevřený... A definitivně dávám pápá drogérkovejm produktům,protože pleťové mléko s heřmánkem z YR tak náááádherně voní a krásně čistí...
Vůbec jsem neměla představu, co si nechat nalíčit a tak jsem to nechala čistě na Lence. A byla jsem hrozně moc spokojená, strašně se mi líbilo, jak mi namalovala oči, tak lehce do fialovo červena. Foťák mi trochu sežral barvy, na fotce je to krásné, ale naživo 100x krásnější:) (a za to obočí se omlouvám :D).

Vidíte tu nádhernou tenkou linku? Fix z YR. Až dopatlám alespoň jedny linky co tu mám načnuté je můj! Má opravdu tenký hrot.


Zavřené oči a pokud chcete, zvětšete si fotku a můžete se mrknout jak krásně zakryl make-up moje černé tečky a póry.  Bohužel nemůžu najít odkaz na ten make-up, ale kryje naprosto krásně a výhodou je, že se prodává ve dvou variantách - na žlutý a růžový podtón pleti, takže si můžete vybrat ten který vám opravdu sedne a nemusíte vypadat jako pomeranč. A co mě nejvíc překvapilo, je cena. Rozhodně bych jí čekala vyšší, ale je překvapivě příznivá! Pod make-up mi Lenka dala tenhle korektor. Kryje naprosto nádherně, přišel mi možná maličko tmavý,ale při rozetření se to ztratilo. 

¨
a kontury tvářenkou... A samozřejmě jsem zjistila, že jsem si kupovala všechny tvářenky co mám blbě :D. Fotka je přesvětlená, ale ty kontury tam jsou a fakt mi to dost opticky zúžilo ty moje syslí tvářičky.

Vzhledem k tomu, že mám momentálně chuť vykoupit celý obchod jsem si hned zařídila věrnostní kartičku. A k tomu dostala šíleně moc brožurek, vzorečků a slev. Jenom zírám...


A tohle jsou vzorečky co mi dala přímo Lenka, matující krém který obsahuje kořen šišáku. O šišáku jsem sice nikdy předtím neslyšela, nicméně krásně voněl a pleť jsem po něm měla fakt nádhernou, takže až dopatlám ten co tu mám, musím ho mít! YR má celou matující řadu, takže už vím, kam poputuje výplata :)


Musím říct, že to bylo naprosto úžasný, Lenka mi vážně skvěle poradila a byla to krása nechat se skoro hodinu opečovávat :). Nemůžu se dočkat, až dopotřebuju svoje zásoby a dojdu si nakoupit do YR <3. A Lence ještě jednou hrozně moc děkuju!

3 komentářů:

Mila de Illusoire řekl(a)...

Líčení je nádherný a myslím, že se k tobě moc hezky hodí:-) Kosmetiku YR mám taky moc ráda:-)

Sonidlo Nail Polish řekl(a)...

Oči jsou moc hezky nalíčené.

Limett řekl(a)...

Líčení je hezké a sluší ti :) YR je docela fajn (kartička, vzorečky, pravidelné slevy ve schránce,...), je to takový voňavý obchod :) z dekorativky nemám vyzkoušeného snad nic... ale pečující kosmetika mě zatím moc nepřesvědčila :)