neděle 18. března 2012

Když máme to jaro :)

Konečně je jaro! Jediné co mi to kazí je fakt, že nemám žádnou jarní bundu, takže se buď budu pařit v zimním kabátu (jako včera :D) a nebo mrznout v tričku. 
Miluju jaro, protože není ohavné vedro a zároveň člověk nemusí být nabalená. Taky není tma už v pět a já osobně mám hrozně energie! :)
Proto když jsem se dneska nudila, vytvořila jsem toto. Není to nic těžkého, není to ani nic originálního.. ale mně se to hrozně líbí!



A chci znát váš názor - šli (no, vlastně spíš šly :D) byste v tom normálně na ulici, nebo vám to připadá už moc výrazné/šílené/doplňte si slovo dle vašeho výběru. Já mám momentálně tak fajn náladu, že v tom snad i vyrazím do obchodu! :D

PS:Pokud by to někoho zajímalo, použila jsem bázi pod stíny Artdeco, bílou tužku Manhattan a paletku 120 stínů z Aukra/e-Bay

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já bych v tom klidně ven šla, i do školy. Teď na jaro určitě. Ale musel by se tomu samozřejmě podřídit zbytek vzhledu. Značně minimalistické oblečení, žádné výrazné doplňky. Mám takový jednoduchý vzhled s jedním výrazným prvkem ráda. U mě to bývá čistě černý oblečení doplněný nějakými nápadnými náušnicemi i když by se chtělo říct, že výrazné blýskavé náušnice jsou třeba vhodné spíš na večerní příležitost. Protože se mi většinou nechce nějak pracně líčit a trošku hřeším na to, že jsem dost výrazná i bez spousty šminek, stačí mi vesměs řasenka. :-)

Kyky řekl(a)...

Možná to je švihlý, ale já osobně si něco podobného plánuji namalovat do školy. A všichni mi můžou víš co. Vypadá to skvěle, je to originální, jarní a svěží a s basic oblečením naprosto skvělé.

Suzie řekl(a)...

Díky holky, já bych so to právě taky klidně vzala mezi lidi:D. Hrozně by se mi k tomu líbily nějaký jednoduchý černý šaty s nenápadnym páskem a černejma sametovenjma lodičkama...

XoXo Veronika řekl(a)...

tohle líčení je nádherné :) kdybych něco takového uměla,hned to nosím třeba i každý den :)

Suzie řekl(a)...

Verčo na tom není vůbec, ale vůbec nic těžkého, mně to zabralo asi tak 10 minut :D

Skodulka řekl(a)...

Asi bych v tom vyrazila maximálně tak na nějakou akci nebo procházku (kdybych nepotkala moc lidí):) ale jako takhle to vypadá vážně moc hezky! :)

A s tou výstavou: když si objednáš lístky, tak tam stát asi nemusíš, já ti můžu doporučit jít hned ráno (od 10:00) to tam moc lidí nebylo a pěkně jsme si to prošli v klidu.. ale čím později bylo, tím více lidí se tam objevovalo.. a pouští tam v určitých časových intervalech.. na kolikátou si zamluvíš vstupenku, v tolik tam půjdeš.. ;) a ještě doporučím jít třeba za měsíc nebo tak, teďk tam budou návaly lidí, jak to začlo před týdnem tak se tam nahrnulo moc nedočkavců.. :D myslím, že později to bude lepší.. a třeba jít ještě všední den.. to tam asi nebude tolik výletníků, jako jsme my.. :D :)

Zuza řekl(a)...

Náhodou, v tom bych šla někam i já, ač mám teď nějaký černý období bez výraznějšího líčení :)

Kira řekl(a)...

Upřímně, šla bych v tom kamkoli. S make-upem se nikdy nekrotím, nosím stíny, tužku, řasenku a falešné řasy každý den :D