úterý 13. března 2012

Just rock it!

Dneska bych vám chtěla ukázat lak na nehty od Essence Just rock it!. Je to krásná tmavě modrá barva, která kryla už v první vrstvě. Na to jsem dala topper z výprodeje v odstínu 02 Julia. hrozně se mi to líbí, vypadá to jako nebe :)). A ne , neřikejte mi, jak se to bude špatně odlakovávat, já to vim! :D


Dneska jsem šla na svojí bývalou střední na divadelní festival. Zvláštní nostalgie se tam vrátit po roce :)). Takže jeden Suzie-ksicht na konec


Jo a ještě bych vás chtěla informovat o giveaway u Skodulky  o lak China Glaze a náramek :)

3 komentářů:

Spiced Chocolate řekl(a)...

Krásná kombinace :)

Skodulka řekl(a)...

Pěkná kombinace! :) A zkus odlakovat pomocí "alobalové metody", to by mělo jít jedna báseň! ;) a děkuji za zmínku! :)

Suzie řekl(a)...

Díky holky, taky se mi moc líbí :)
Skodulka:alobalovou metodu znám, ale nikdy jsem jí nekoušela... ale bude to asi nutnost v tomhle případě :D