pátek 30. března 2012

Interbeauty Prague 2012

Tak dneska to bude hodně dlouhej článek s hodně fotkama. Pokud nemáte rádi fotky a dlouhý články,tak doporučuju přestat číst :D.
Dneska jsme s Lindou po mírnejch problémem s lístkama a stupidní pokladní navštívily veletrh Interbeauty.


Ze začátku mi to přišlo takový nic moc, všude jenom nehty, věci na vlasy a kosmetiky hrozně malinko. největší ,,stánek" tam měla modelaznehtu.cz, to spíš vypadalo jako normální obchod :D.


Spousta laků a kosmetiky... z kosmetiky jsem si nic nekoupila, tužky a paletky za dvacku mě moc nelákaly... Musím ale uznat, že výběr byl dost širokej..


a hrozně moc laků Golden rose (nebo co to bylo)


na veletrhu jste si taky mohli koupit boty....


nebo se nechat ostříhat. Na to jsem ale neměla odvahu.


Taky tam probíhalo jakýsi mistrovství v nail artu. Zaprvý jsem toho moc neviděla a zadruhý....Nejsem nějak na tyhle extrémní délky nehtů.



S Lindou jsme si největší srandu užily u stánku OnaDnes.cz, kde jsme si zasoutěžily a dostaly propisku a balzám na rty (ten můj je sice zlomenej, ale neva :D)


A nechaly se nalíčit produkty od Gabriely Salvette.










Linda chtěla něco nenápadnýho a tak byla za chvilku hotová :). Se mnou se vizážistka patlala dýl, zaprvý bylo něco potřeba udělat s mýma pórama, kruhama pod očima a ostatníma nedokonalostma a zadruhý jsem chtěla něco výraznějšího. Moc spokojená jsem ale nebyla. Vizážistka byla hrozně moc sympatická, šikovná, ale bohužel GS nemá dostatečný výběr make-upů, takže jsem byla opravdu šíleně tmavá a vizážistka to ještě umocnila nějakým tmavým pudrem. 

Detail očí, ty se povedly (chtěla jsem nějaké líčení  s barevnou linkou)



A tady můj krásný obličej.... který je opravdu šíleně tmavý oproti krku. Už vím, jak si připadá grilovaný kuře. Měla jsem taky hnědou kůži a lidi na mě zírali. Akorát teda nejsem napíchlá na tyči.


Pokud vám ten rozdíl furt nepřijde, tak můj hokus pokus. Odlíčila jsem jednu stranu obličeje...a hle, z kuřete je poloviční Sněhurka. Povšimněte si čela. 


Aby bylo jasno, já prostě nechci bejt nevděčná a chápu, že to neni vizážistky vina když jí nedaj k dispozici veškerou škálu odstínů a je odkázaná na sortiment GS, který tam měla. Ale prostě nechápu jak je možný,že jsem vypadala takhle šíleně tmavě - mám pocit, že mi ani nedala ten nejsvětlejší možný odstín (ale s jistotou to nevím, protože to měli blbě seřazený)

Jinak jsem si překvapivě koupila jenom dvě věci - modrý lak od Golden Rose a srdíčkový nadlak.


A detail laku. když kýč, tak pořádnej!


Celkovej dojem? Zadarmo docela fajn, za peníze.... nevim, asi bych jich nelitovala, ale kdyby mi tahle akce ušla tak by se nic moc nestalo. 
A ještě nikdy jsem neměla tak krásnej pocit po odlíčení.





9 komentářů:

Kyky řekl(a)...

Tak můžu ti říct, že mám celkem rozhozený pocity! Jdu tam zítra a děsně jsem se těšila na superlakové nákupy. Bylo tam něco nehtově (i cenově) zajímavého? Nubary, Orly, atd.?

Suzie řekl(a)...

Kyky:laků na nehty je tam hrozně moc - jak mám ten srdíčkovej, tak ten stál 50kč a měli tam šílenej výběr odstínů. To samý ty laky GS - kus za 40 kč. Na Nubar dostaneš u vchodu kuponek s 50% slevou :)). Jinak stánky značek jako OPI, China glaze atd jsem tam neviděla. Možná je něco v modelaznehtu.cz - tam jsem ani nešla. Na modelaznehtu.cz dostaneš taky slevu.
Věcí na nehty je tam šíleně moc-šíleně moc gelů, třpytek, pilníků... no prostě všeho :D. Nechtěla jsem nikoho odradit, ale to líčení mi docela zkazilo náladu :/

Kyky řekl(a)...

Jé, OPI, China? Co já si tam počnu? :D Něco tam prostě MUSÍM najít. :D A na slevové kupénky se teda těším, jakmile je někde sleva, nebo dárek - ve spojení s laky - je to pro mě rozsudek smrti. :D
Do modeláže se hodlám kouknout, kdyby nic jiného, chci si odnést velké balení odlakovače. :D

Limett řekl(a)...

Já se bohužel do Prahy nedostanu, ale byla jsem zvědavá jaký kdo podá zprávy :-D tak to jsem asi zase o tolik nepřišla :) ale ta vizážistka má řasy, že by se s nima mohla drbat na čele :))

Suzie řekl(a)...

Kyky:jako co se týče nehtů je tam toho fakt milion, já tam šla spíš kvůli kosmetice a tu jsem tam jaksi nenašla... :(. Ale fakt mě štve, že jsem přehlídla ten OPI stánek!!!

Limett:to teda, jsem celou dobu přemejšlela, jesli jsou nalepovací nebo ne :D. Taky si mylím, že jsi zas tolik nepřišla :))

NicoChicoFashion řekl(a)...

Ááá to muselo být super! Těch laků' :))) super fotky

Mila de Illusoire řekl(a)...

O téhle akci jsem nevěděla! No ten tmavej makeup se jí moc nepovedl. Nechápu, že neměla světlejší odstín...

Markett řekl(a)...

No, všichni máme tak nějak asi podobné dojmy... :-) Stánek modeláže byl sice největší, ale laky nikde jako, jedině pár kousků Chiny z nejnovější kolekce...

Suzie řekl(a)...

Mila:no však jsem psala v článku, že ona za to nemohla - neměla svůj make-up, ale jenom stojan od Gabriely Salvette... (reklamní akce Ona Dnes).

Markett:já na modeláž kašlala, co jsem chtěla tak mám, spíš jsem chtěla laky a totálně mě štve, že jsem přehlídla stánek OPI :((