úterý 20. března 2012

BB Cream od Garnieru

Tenhle BB cream mě opravdu zajímal, protože jsem chtěla mít nějaký BB na léto. Ale než začnu něco nakupovat přes e-bay, proč nevyzkoušet něco, co si za pár korun můžu koupit v drogerii?  Navíc v DM ted platí akce,  že spolu s ,,normální" akcí si můžete vytisknout slevový kuponek na 25%. Takže vás celkově vyjde asi na cca 150kč.
Já zkoušela jenom vzoreček, který jsem dostala (nebo spíš o který jsem si řekla) v DM.
(moc se omlouvám, ale ty fotky mi prostě nejdou otoči, v počítači je mám normálně otočené, a tady jsou o 90stupňů doprava :/ )


Zkoušela jsem ten nejsvětlejší odstín. Sice nevím, jak to chodí u BB krémů, ale 2 odstíny mi připadaj zatraceně málo. Aspoň ty tři... Každopádně na mě byl opět šíleně tmavej.



První co mě upoutalo, byla opravdu hodně výrazná vůně. Opravdu jsem měla pocit, že si patlám snad na obličej parfém. Ale jinak konzistence opravdu moc příjemná, ne moc tekutá ani ne moc tuhá, takové příjemné mazlavé, hezky se roztíral. Díky tomu roztírání aspoň nebylo tolik vidět, že je tak tmavý a hrozně oranžový.
A ještě si užijte detailní záběr na mé krásné póry a černé tečky - BB totiž nezakryl vůbec, ale vůbec nic. S tím, že není moc krycí jsem počítala, ale on nekryje vážně vůbec. Připadalo mi, jako když si na obličej natírám normální pleťový krém, jenom oranžový.



Rozetřený na ruce... tady je jeho ,,oranžovost" vidět v celé své kráse...


Verdikt? Možná je vzoreček málo na to, abych mohla tento BB krém soucit. Ale za mě-ne. Velké balení si rozhodně nekoupím. Malé krytí bych přežila, ale to že je oranžový mi hodně vadí a nechci vypadat jako chodící pomeranč. A navíc mi byl na obličeji hrozně nepříjemný,ale vůbec nedokážu říct proč...

9 komentářů:

Žanet řekl(a)...

Mně na něm hlavně vadí, že je až moc hydratační.. vím, že to má být, ale na mě je to prostě až moc.. barva mi taky moc nesedla, ale v létě by ta light byla ok.. ale za tu hydrataci teda ne! :-)

Katie řekl(a)...

Dlho som uvažovala nad tým, že si ho kúpim, ale potom prišla kamarátka s tým, že aj ten svetlejší odtieň je mega tmavý. A ja, bleduľa jarná, som si to hneď rozmyslela. Navyše v našej DMke nebol ani tester, tak to by som vážne kupovala naslepo.
Páči sa mi tvoj blog, nasledujem ťa :)
http://katie-wonderfulworld.blogspot.com/

Suzie řekl(a)...

Katie:to jsme na tom úplně stejně, vítej do bledulího klubu! :D A děkuju za pochvalu :)

Limett řekl(a)...

To mi ty fotky dělají taky, zkus je v PC před nahráním otočit o 90 stupňů doleva :)) Jinak BB mě neláká, s mastnou pletí a černými tečkami nic pro mě :)

Suzie řekl(a)...

Limett, děkuju za tip, zkusím to:). Jinak mám podobnou pleť, černé tečky a mastnou a navíc jsem bledá jak sněhurka, takže... :D

Jannie řekl(a)...

já jsem našla vzorek v ELLE,ale ještě jsem ho nevyzkoušela.ty odstíny jsou moc tmavé,mohly být tedy světlejší nebo víc.

NicoChicoFashion řekl(a)...

Hmm, tak to si asi budu muset prohlídnout ještě pár recenzí než si ho koupím, je opravdu oranžový :(

Suzie řekl(a)...

NicoChicoFashion:Zkus ten vzoreček v Elle :)

JK řekl(a)...

Moje recenze na BB krém (netestovala jsem ho ze vzorečků, ale mám svůj vlastní BB krém):
http://motokatty.blog.cz/1203/bb-manie-aneb-vse-co-jste-potrebovali-vedet-o-bb-creamu

Pokud jste z Prahy, tak v DMku na Zličíně (v Metropoli) mají testery každého odstínu k dispozici-takže můžete před koupí vyzkoušet :-)