sobota 18. února 2012

Žhavé novinky

Ne, nejedná se o nějaké super nové kosmetické novinky. Jedná se o novinky  okolo mě, protože jsem dlouho nic nenapsala, za  což se samozřejmě omlouvám.
Poslední dny jsou a byly trochu hektické, od rána do večera v práci, že jsem si ani ty prázdniny moc neužila. Až mi přijde výplata za únor, tak se stěhuju na Kajmanský ostrov /minimálně :D)
Takže co nového? Objednala jsem si kosmetiku ze stránek kosmetika-usa, takže až mi přijde, čekejte recenze jak na kosmetiku, tak na eshop. Tenhle týden jsem měla prázdniny (přestože nechodím už na střední). Příští týden v úterý mám narozeniny - ale dostala jsem dárky už předem. V úterý od rodičů novej notebook! Asi si dovedete představit, že moje radost byla nepopsatelná. Sice jsem o tom věděla a sama si vybrala, jaký chci typ, ale stejně... hrozná radost, když mi ho přítel nes z obchodu domů :D. Mám Sony Vaio, nádhernej, červenej, čtrrnáctipalcovej... nějaký údaje vám psát nebudu, protože by vám to stejně asi moc neřeklo. Mám tam Windows 7 a pořád se s tim učim. Momentálně hledám nějakej program na úpravu fotek, protože ten co jsem používala na starym počítači je teď placenej, Photoshop krást nechci (a je pro mě zbytečnej.).
Takže snad jsem něco našla :D. Od přítele jsem jinak dostala tričko, u kterýho bohužel neodhad velikost (chudáček, byl z toho hrozně smutnej).
Ateď už jdeme na kosmetiku. (Nainstalovala jsem si Gimp a je to fakt porod s nim řezat fotky... oproti mýmu exprográmku je to hrozně zdlouhavý).
Jako první chci představit hřejivou pleťovou masku od Balei. Je to jedno balení, ale je rozdělený na půl, což mi připadá fajn. Takový dva v jednom. Tady ale pozitiva končej - to hřání je mi šíleně nepříjemný. A ani po umytí jsem neměla pocit nějak extra vyčištěné pleti.


Dále stíny od Essence z kolekce Balerina backstage.




Jsou krémové (a opravdu jsou), bílé s lehkým náznakem růžové. Barva se mi moc líbí, taková na projasnění. Pigmentace moc určit nejde... ale jsem spokojená, očekávala jsem lehoučkou barvu a dostala jsem ji. Výdrž   celkem průměrná.

A také mám tvářenku ze stejné kolekce. 




Je to taková barbie růžová. Je opravdu krémová. Konzistence je vážně příjemná, není mazlavá jako současná tvářenka od Catrice z kolekce Hidden World, ale zároveň není ani moc tuhá. Není ale moc pigmentovaná-což mě osobně nevadí, spíš naopak, protože jsem hodně bledá a výrazně pigmentovaná řasenka na mě vypadá spíš blbě. 

1 komentářů:

Claire řekl(a)...

Zaujala mě ta tvářenka :)