středa 1. února 2012

Výprodej Essence + rtěnka Essence Glam girl

Jak už asi všichni víte, v Essence začal výprodej. Na přelomu února/března nás čekají nové výrobky, takže se ty staré vyprodávají za 29kč. V případě laků to není žádná výhra, ale jinak docela dost ušetříte:). Pokud chcete přibližně vědět co se vyprodává, tak pár laků (hlavně hnědých odstínů, pěnový make-up (ten nejtmavší, který v tady v ČR moc lidí asi nemá), toppery z Twins, metalické tužky na oči (skoro všechny odstíny), všechny laky na francouzskou manikůru, pár monostínů, černo-šedá paletka na smokey eyes, všechny pera na nail art, asi 5 řasenek, gelové linky (hnědé a fialové), tvářenka (taková ta kde si víc barev smícháte do jedné), lesky na rty (xxl shine a Stay with me) a blazámy na rty a nehtovou kůžičku. 
Určitě jsem něco zapomněla,ale jen tak abyste měly představu. Myslím, že si vybere každý:). Já si vzala fialové linky (mám hnědé a mám s nimi tu nejlepší zkušenost), rtěnku, dva toppery, zdobící pero (06 sweet berry), lak na francouzskou manikůru (01 white glam) a obyč lak na nehty (80 icy princess)

No a samozřejmě mě naštvaly nenechavé prstíčky zákaznic - byly tam dvoje linky a obě takto rozpatlané...

Jinak rtěnku v odstínu 33 Glam girl jsem hned vyzkoušela. Popravdě řečeno, za víc než těch 29 korun bych si jí nekoupila. Není totiž skoro vůbec pigmentovaná a jak je u Essence rtěnek zvykem, nebude mít ani dlouhou výdrž. Barva se mi ale líbí, je přirozená se třpytkami, trochu do coral. 


Normálně stojí 54kč a za tu cenu mi připadá, že toho produktu je tam míň než u dražších rtěnek.


Odstín mi přijde na den fajn a že je málo pigmentovaná je spíš lepší. Nebudu nadšeně jásat, že za 29korun je to to nejlepší co můžete koupit. Pokud hledáte dlouhotrvající rtěnku s výraznou pigmentací, tak se poohlédněte jinde. Pokud chcete něco spíš nenápadného s lehkým třpytem - proč ne tuhle.


12 komentářů:

Martine řekl(a)...

Bohužel se nevyprodává všude :)) U nás nikdy neproběhl ani na limitky (a to tam spousta věcí ležela i půl roku) a pochybuji, že proběhne :-/

Suzie S řekl(a)...

Martine: A odkud seš? To je vážně divný... to že se nikde nevyprodávají limitky ještě chápu (když neobjednávají nové), a navíc s limitkama je to podivný, protože občas je v každém Rossmannu jiná limitka:D. Ale toghle by měla být akce na obnovení sortimentu...

Martine řekl(a)...

Jihlava :) Vždycky mě to nehorázně naštve, jak všichni píšou, že mají věci za pár korun :D Uvidím, třeba se stane zázrak :)

Suzie S řekl(a)...

To chápu, já jsem zas nehorázně naštvaná, jak všichni nakupujou starý kolekce Essence za 5 korun kus a já to koupila o měsíc dřív za plnou cenu :D

Anonymní řekl(a)...

kde jsi nakupovala?

Kyky řekl(a)...

Páni, tomu říkám výhodný nákup! :) No, myslím, že speciálně po těch NA perech se podívám, chtěla jsem je vyzkoušet, jestli jsou dobré... :)

Suzie S řekl(a)...

Anonym:akce by měla být ve všech Rossmannech

Kyky: já na to pero nějak nemůžu přijít :D prostě mi nekreslí... a nevim proč a co dělám špatně :D

xPlanetkax řekl(a)...

Taky jsem dneska byla lovit :)) Ale jen 3 věci. Zítra bude postík :))

Suzie S řekl(a)...

xPlanetkax - už se těšim, takovéhle posty mám ráda :)

Monika řekl(a)...

Výprodeje jsou fajn..jsem ráda, že jsem mohla omrknout co jsi koupila ;)

Rendy řekl(a)...

já měla linky taky rozpatlané! já bych ty dilinky, co to dělají nejradši oslepila řasenkou, protože se to prostě nedělá!

my-fashion řekl(a)...

Rťenku od Essence jsem měla taky, jen růžovou, bohužel se mi nějak ztratila .-)))) ale byla jsem s ní spokojená