úterý 7. února 2012

Stříbrno-fialové líčení

Tak za chvíli mě čeká odjezd do práce. Předtím ale ještě jeden kratší článek. Fialovo stříbrné líčení, na které jsem použila Rimmel stín, o kterém jsem psala ZDE. Inspirovalo mě mrazivé počasí venku (taky u vás dneska napadlo tolik sněhu?) a video návod u Anet . Nedělala jsem ho přesně podle videa, popravdě si ani moc nepamatuju, jak líčení přesně vypadalo :D Zaujalo mě ale spojení fialových kouřových stínů a fialové linky na oči. Fialovou linku jsem si totiž nedávno koupila v Essence výprodeji. Fialovou mám moc ráda, ale nevěděla jsem jak zapojit linku do líčení, aby to s fialovým stínem nebylo už moc. Anet mě ale na videu přesvědčila, že ne a tak jsem zkusila podobnou variaci :).
Neberte to jako nějaký návod na líčení, není to dokonalé a naživo to samozřejmě vypadá 100krát líp :D. Opravdu nevím jak fotit, ve focení se jakžtakž vyznám, ale u focení líčení mi prostě foťák vyžere hrozně moc barvy a vypadá to divně.

EDIT: Miluju bázi od Artdeca! Stíny krásně syté, a po 6ti hodinách v práci v 30ti stupňovym vedru jsem je našla tam, kam jsem je dopoledne namalovala.




Použité produkty:
býze pod oční stíny ArtDeco
stříbrný stín Rimmel 700 Silver moonlight
fialový stín Essence Quattro eyeshadow 03 Vamp it up
oční linky Essence 03 Berlin rocks
řasenka Maybelline One by one volum express 
bílá tužka Manhattan

3 komentářů:

xPlanetkax řekl(a)...

Jéééé, pěkný :))

Suzie řekl(a)...

xPlanetkax: děkuju :)

Claire řekl(a)...

Moc pěkné líčení :)