pondělí 13. února 2012

Rimmel - Wake me up foundation

Dostala jsem vzorek nového make-upu od Rimmelu Wake me up. Podle oficiálních stránek Rimmelu je to make-up proti prvním známkám stárnutí. Na to jsem sice ještě doufám mladá (ťuk ťuk), ale proč hp nevyzkoušet? Mám pro vás připravenou dost podrobnou recenzi, tak snad se vám bude líbit.
Make-up slibuje: 
  • Probuď svou pleť!
  • Vitamíny pro výživu.
  • Peptidy pro lepší elasticitu pleti.
  • SPF 15.


Podle obalu ještě slibuje efekt proti únavě a třpyt. No... těch třpytek jsem si tam při aplikaci vůbec nevšimla. Ale teď když jsem ti trochu plácla na prst a sleduju to pod světlem, tak ano, jsou tam opravdu hodně miniaturní zlaté třpytečky. Zkoušela jsem nejsvětlejší odstín 100 Ivory. V nabídce jsou ještě další tři - True Ivory, Classic Beige a True Beige. Podle mě 4 odstíny jsou naprosto nedostačující.... To je první věc, co by mě od make-upu odradila.
Další věc... tohle má být nejsvětlejší odstín? Je to strašně, ale strašně tmavé... Jako první plus bych dala hezkou vůni. make-up je poměrně silně parfémovaný, připomíná mi to krém od Nivei. Pro někoho by to mohlo být nevyhovující, mně vůně nevadí. 



a ukázka krytí - moje pleť před....


a po. 


Co se týče krytí, tak je opravdu perfektní. Zakryje to co má, ale zároveň nevypadá jako maska. Jenže můj první dojem se potvrdil - je prostě hrozně tmavej. I když jsem ho roztírala, stejně moje pleť připomínala pomeranč. Nějak jsem na sobě nepozorovala, že by moje pleť vypadala nějak zdravěji a rozjasněněji, takže opět jenom trik. 

Jinak tady detail krku - snad to bude dobře vidět. Dala jsem si make-up i na krk, aby byl vidět ten rozdíl. Dole mám krk bez make-upu, nahoře je hrozně oranžový make-up...opravdu hrůza tohle vydávat za nejsvětlejší odstín...


A tady celková fotka - je to hodně světlé, takže ta oranžová tam není vidět, spíš jenom abyste si udělali představu o celkovém krytí.


+cena (299 kč, teď v akci se dá sehnat i levněji)
+dobrá dostupnost (drogerie DM a Rossmann)
+krásně kryje a zároveň nedělá masku

-pro někoho moc parfemovaný
-malé rozpětí odstínů
-nejsvětlejší odstín je moc tmavý a oranžový
-slibuje rozjasnění, ale to se jaksi neděje

Suma sumárum? Líbí se mi moc to jak kryje a že vypadá přirozeně. Na obličeji byl moc příjemný a ani bych nepotřebovala použít pudr (ale ze zvyku jsem ho použila). Je na mě ale moc tmavý, takže si ho nekoupím. A taky by nemusel slibovat hory doly a přitom skutek utek.... Make-up bych doporučila, ale nečekejte od něj zázraky (a choďte do solárka, jestli ho chcete :D)

11 komentářů:

Mila de Illusoire řekl(a)...

Ahoj,to byla super recenze, hlavně ta poslední věta o solárku:-) Jsem nový follower a pokud chceš, můžeš být i ty můj:-) M.

http://illussoire.blogspot.com/

Anonymní řekl(a)...

Krásný článek, a hezký blog :)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý článek, a krásný blog.. :-)

Žanet řekl(a)...

Měla jsem dva vzorečky a vyhovoval mi. A dokonce jsem i vypadala mnohem odpočatěji. Zkoušela jsem ho schválně po probdělé noci a opravdu jsem vypadala odpočatě :-)

Suzie řekl(a)...

Žanet:fakt? tak to se divim, mně právě přišlo, že ty třpytky nejsou vidět vůbec...

Anonymní řekl(a)...

No, tak já jsem možná ještě světlejší než ty, na krku určitě a navíc jsem hodně dorůžova, takže se vyhýbám všemu, co je oranžový, protože to na mně vypadá hrozně. Takže mejkap haha, můžu si nechat zdát... :-) Ještěže už svou pleť ničím krýt nepotřebuju, protože jinak bych se asi pravidelně v drogerce vytočila.

Suzie řekl(a)...

Anonym-to se máš... já krýt potřebuju (černé tečky a tak, žádná tragedie to neni) a jsem z make-upů fakt zoufalá...

Anonymní řekl(a)...

No, já jsem ryzí Sněhurka. Takže na mně vypadá blbě i to, pokud mi tváře přirozeně zrudnou třeba mrazem, ale až tak dramaticky to hrotit teda nebudu. Kvůli tomu mejkap používat nemíním. I bych dostatečně bílý odstín našla možná leda tak někde v gothic shopu, kde to prodávají k dotvoření mrtvolného looku. :-D A přiznám se, že vlastně ani mejkap nechci, dlouho jsem s pletí měla šílené problémy, takže když je teď v pohodě, užívám si naopak přirozený stav. :-) (Autorka anonymního příspěvku z 22:02)

Suzie řekl(a)...

Anonymka - já mám jeden od Oriflame, kterej je skoro bílej a tak mi vyhovuje :D. Ono to vypadá, jakože mám celkem normální (čti ne průhledně bílou :D) pleť, ale prostě když si na ní dám nějaký make-up (ať tenhle Rimmel nebo ten Astor, o kterém jsem psala včera) tak je to na mně prostě hrozně moc tmavý... a tvojí pleť ti teda závidim :)

Anonymní řekl(a)...

Z Oriflame se mi to riskovat nechce, v drogerkách je alespoň tester. Když si koupím lak na nehty nebo rtěnku, tak se můžu operativně rozhodnout, jestli se mi ta barva líbí a nechám si ji, když to doma rozdělám. :-) U mejkapu to nejde. Pro mě ani žádný takový "na léto dobrý, nechám si, do toho se opálím". Já se i v létě těžko opaluju a když už, chytnou se mi spíš ruce a nohy, maximálně trochu dekolt, obličej fakt ne. :-) Vypadám celoročně jak porcelánová panenka. :-) Není co závidět, léta boje s šílenými pupínky, následně v lepších obdobích alespoň s flekatou pletí. Korektor byl léta letoucí můj nejlepší přítel a nevylezla jsem bez něj. Mám teď akorát trošku rozšířený póry kolem nosu, což ani není vidět, nejsem-li extrémně červená a zpocená v létě. :-) Nebo pokud mě někdo nezkoumá z deseti centimetrů, což dělám maximálně já před zrcadlem. :-) Protože mým ideálem je bledá a černovlasá femme fatale, to pupínky kazily dost, na bledé pleti jsou TAK hrozně vidět. Jinak bych v pubertě svou pleť asi řešila minimálně opticky chycením barvy v solárku.

Suzie řekl(a)...

Anonym-chápu tě, taky jsem byla ze začátku proti Oriflame a Avonu a přišel mi to takovej divnej způsob nákupu. Teď jsem Kosmetická poradkyně Oriflame,občas si něco objednám. Výhoda je, že si něco koupim podle katalogu a mám 2 měsíce na to, abych to vyzkoušela a vrátila. Pak se mi nestane, že si narychlo v drogerii vyberu něco, co mi díky špatnýmu osvětlení vůbec nesedí...a to platí i pro zákazníky, kteří nejsou zaregistrovaní...
Já se v létě taky neopaluju, úplně nenávidim smažení se na sluníčku a furt zalejzám do stínu :D. ale i bez snahy se mi obličej trošku opálí, tak se modlim, aby mi ten make-up aspon v létě seděl:(
Jinak černovlasá sněhurka bych taky ráda byla, pleť i vlasy na to mám :D teď jen tu křehkou postavu :D