úterý 28. února 2012

Pár věcí, které mi poslední dobou přišly pod ruku

Včera jsem se sešla s kamarádkou Lindou, kterou znáte z předchozího příspěvku o maturitním plese. Ve čtvrtek má totiž ples ona a tak jsme šli na Arkády shánět boty, psaníčko, náhrdelník a náušnice. Až na psaníčko jsme byly úspěšné :D.
A stavily jsme se v Sephoře. Miluju ty jejich taštičky :)

A co je uvnitř? Denní čistič na štětce. Dlouho jsem si ho chtěla koupit, uvažovala jsem nad tím od ELFu, ale zařekla jsem se, že od nich nic nekoupím. A tenhle bude určitě miliardakrát kvalitnější.


Dále bych vám chtěla ukázal lak od Essence. Je to taková řvavá růžová, odstín 57 Love of Pink. Nejsem příznivcem takových barev (na plese o kterém jsem psala měla jedna holka v téhle barvě šaty, brrr), ale docela se mi líbí, že mě to aspoň trochu rozzáří (protože chodím spíše v tmavých barvách). Lakoval se dobře, kryl už v jedné vrstvě. A schnul taky dost rychle. Co mi ale vadilo, byl štěteček, který byl moc úzký... proto mám radši ty malé lak od Essence, protože mají ten štěteček širší a lépe se s ním pracuje.




Včera jsem se také stavila v Rossmannu, jestli není nic zajímavého v akci. Nebylo, tak jsem odešla jenom s pilníkem za 29kč. Má dvě strany, jednu na čištění a druhou na zastřihnutí (no, nevim jak to přeložit, prostě clean & cut). Jinak jsem čekala na pokladně asi 10 minut, protože se nějaká babka vyptávala prodavačky, jestli jí ta barva co si kupuje dobře zakreje šediny. A prodavačka jí odpověděla, že má vyzkoušet všechny a kdyby jí nějaká nevyhovovala, tak má přijít s účtenkou a oni jí vrátí peníze. Což je docela zvláštní přístup (u nás neobvyklý) a zajímalo by mě, jestli by peníze skutečně vrátili.
No, jinak k pilníku - zkoušela jsem jenom tu hrubší stranu Cut a je fajn, co se taky dá zkazit na pilníku :D


 Dále tu mám rtěnku od Essence v odstínu 12 Sparkling Miracle. Ani nevím, kde se mi doma vzala, protože rozhodně nejsem příznivcem fialových rtěnek... ale co už.


Co se týče pigmentace, tak na tom jsou rtěnky Essence obecně docela špatně a ani tahle neni výjimkou. Obsahuje třpytky. Výdrž taky neni nic moc... sakra, proč já jí vlastně mám :D. Plus je, že pusu hezky hydratuje a nevysušuje. No, ale to je trochu málo na rtěnku.

(omlouvám se, že nemám fotku na puse, ale na rtěnka je prostě nevyfotitelná)

A poslední věc - něco, co mi udělalo hroznou radost. U trb  jsem vyhrála placky I <3 BB a dneska jsem ve schránce našla obálku. K mému velkému překvapení tam nebyly jen placky, ale i dva kuponky do DM a pár sladkostí. Hrozně mě to potěšilo a chtěla bych moc poděkovat! :)


Jo a nakonec bych ráda upozornila zde na giveaway

9 komentářů:

Žanet řekl(a)...

Já jsem si čistič na štětce pořídila ve Stockholmu, ale taky jsem nad tímhle Sephoráckým přemýšlela :-) místo toho jsem si tam teď o víkendu koupila jejich černou tužku na oči.. dostala jsem ji v létě zdarma v Cinestaru a byla úžasná, takže jsem si ji teď pořídila znovu a jsem zase nadšená :-D
Z těhle velkých laků Essence nemám žádný, většinou mě moc nenadchnou barvy :-)
Co se ale týče jejich rtěnek, tak to nikdy více, měla jsem kdysi jednu a byla jsem vysušená jako treska, takže ne díky :-D
To máš fajn, trb tě hezky odměnila :-)

Suzie řekl(a)...

Žanet:nad tou tužkou jsem přemýšlela, někdo mi jí doporučoval... nicméně teď už černý tužky skoro nepoužívám :)
Já těch velkých laků mám taky jenom pár a většinu jsem koupila ve výprodeji, teď se snad už ty velké vůbec neprodávají :D

Spiced Chocolate řekl(a)...

Já už se taky zařekla, že si od Elfu nic neobjednám, tak uvidím, jak dlouho mi to vydrží. Jinak ten elfí čistič štětců mám a je celkem fajn, jsem s ním výjimečně spokojená.

http://spicedchocolate.blogspot.com

trb řekl(a)...

to jsem moc ráda, že tě to potěšilo. nejraději bych takové potěšující balíčky posílala denně...

Mila de Illusoire řekl(a)...

ahoj, ten čistič štětců ze sephory mám taky:-) Od essence je teď v dm už nová kolekce, tak kdybys měla náladu, tak mrkni na můj blog, mám tam recenzi:-)
http://illussoire.blogspot.com/2012/02/essence-nova-kolekce-unor-2012.html

Kyky řekl(a)...

Myslím, že peníze by stařence nevrátili, paní se jí asi snažila jenom zbavit, to je v našich drogeriích docela běžné. :D
Co se Essence pilníků týká, mám ráda ten voňavý, třešňový, tuším. Je to klasický "papírový" pilník, ale opravdu moc hezky voní a stojí asi 29,- :)
A těchhle XXL laků od Essence mám mraky, jsem s nimi strašně spokojená, líbí se mi barvy, štěteček, i jejich textura. Jen škoda, že už se neprodávají... :/

Suzie řekl(a)...

Kyky:taky si myslim, že by jí peníze nevrátili :D A na ten pilník se musim podívat!

Markéta Trpišovská řekl(a)...

teda čistič na štětce je pro mě novinka, děkuji za tip

Violets řekl(a)...

tak lak essence vypadá skvěle. ten pilník mám taky, používám ho docela často, brzo se ta bílá strana ohobluje, jako že zmizí to, čím se piluje nehet :D