neděle 5. února 2012

Oriflame - Pure Colour Floral Lipstick

Takhle zní oficiální název na stránkách Oriflame . Jedná se ale o lak :). Mám odstín Pink Coral. Na obrázku v katalogu se mi docela líbil,ale potom ve skutečnosti mě barevně trochu zklamal. Takže ho budu vracet. Tím omlouvám i ledabylé nalakování - je jenom pro ukázku, hned ho zas budu odlakovávat, protože se mi na rukách nelíbí.
Laky od Oriflame nemají moc dobrou kvalitu, ale tenhle předčil mé očekávání. Kryl celkem obstojně v první vrstvě, na celkové krytí stačily vrstvy dvě. Výdrž bohužel posoudit nemůžu. Plus dávám i za nápaditý obal, který byl v limitované edici společně s rtěnkou. Kolekci rtěnka + lak bylo možné pořídit za tuším 96 kč, což je dost výhodné a lak za tu cenu určitě doporučuju, já se bohužel netrefila odstínem.
Taky se omlouvám za neostré fotky, byla jsem u přítele bez foťáku a mobilem to není ono.

EDIT: Ještě něco ke štětečku. Ten je fakt šíleně tragickej. Je hrozně malinkatej a úzkej. A celá lahvička je taková nízká na to jak je široká, takže se štěteček dost blbě drží. 


Také chci moc poděkovat náhodným i stálým čtenářům, jejichž číslo se stále zvyšuje. Můžete se těšit na Giveaway, kterou momentálně připravuju :)


0 komentářů: