pondělí 27. února 2012

Oriflame - Okysličující podkladový krém Oxygen boost (odstín Porcelain)

 A opět naše-vaše oblíbená rubrika, a to recenze make-upu. Tyhle recenze mě opravdu baví dělat, ať už díky velké oblíbenosti, nebo díky sobě. Při focení a psaní článku si totiž vždycky utřídim myšlenky a názor na daný make-up a rozhodnu se, jestli ho vlastně mám ráda nebo ne. Dneska je to okysličující make.up od Oriflame.
Make.up má balení s pumpičkou,což je fajn. Je celý plastový, takže lehký. A malý, takže se vejde do kosmetické taštičky.


Mám nejsvětlejší odstín Porcelain. Na můj vkus je teda i tohle příliš tmavé a Porcelain bych si představovala  jinak. Ale patří k těm světlejším a když ho na pleti rozetřu, není na mě tmavý a nevypadám jako pomeranč.

A klasická fotka před....


a po.


S krytím nejsem moc spokojená. Mám docela v pohodě pleť, jediné co mě trápí je zarudnutí a rozšířené póry. Se zarudnutím si poradil, póry ale zakrýt nedokázal.

K okysličující funkci - nějak moc nevím, co si pod tím mám představit. Je to můj první okysličující make-up. Hodně jsem ho používala v létě, kdy mě po nanesení na pleť tak zvláštně brněl. Chvíli to bylo nepříjemné, ale pak docela osvěžující. Teď v zimě ale nedělá nic, chová se jako obyčejný make-up. I když se fakt, že když jsem si s ním omylem mázla do oka, tak to bylo hodně nepříjemné a hodně to pálilo - což je u něčeho co se dává na obličej a k očím hodně divný. 

A jako obvykle, suma sumárum.
+nízká cena (v akci se dá sehnat za cca 130kč, normálně za 269kč)
+snejsvětlejší odstín není příliš tmavý
+malé a lehké balení

-dostupnost (jen v Oriflame přes kosmetické poradkyně a ne každý katalog)
-nízké krytí
-nemá víčko, takže se vám může zmáčknout pumpička při přenášení v tašce
-podivně pálí na obličeji

Hm... nějak nevím co o něm napsat. Nechci ho úplně zatracovat, ale je fakt, že zápory se mi vymýšlely mnohem líp, než klady. Takže bych ho nedoporučila.


1 komentářů:

KattS řekl(a)...

S podkladovými krémy je to vždy loterie, chce to zkoušet odstín, složení...také mi většinou nesedne první.