pondělí 6. února 2012

oční stíny Rimmel 700 Silver moonlight

Nechápu, že jsem na tyhle stíny ještě nenapsala recenzi! Mám je už nějakou dobu a jsem z nich nadšená. Koupila jsem si je na základě recenze na blogu, akorát si už nepamatuju jakého. Vím, že poslední dobou to tu byla samá Essence a Catrice, tak určitě uvítáte změnu.
Cena okolo 100 kč a velké rozhodování jestli jenom třpytivě stříbrnou nebo takovou trochu do šeda. Vyhrála to ,,obyč" stříbrná. 
Nejdřív něco k balení - balení je elegantní, černé a hranaté. Takže je na tom vidět každý otisk prstu. Krabička se taky dost špatně a ztuha otvírá, zvlášť pokud máte na prstech třeba make-up. Součastí balení je i pěnový aplikátor, který jsem teda nepoužila, mám radši štětce.
Barva je krásně sytá a vydrží dlouho, neslévá se na oku. Jediné co mi vadí je, že trochu práší, ale není to nic tak hrozného. Hrozně se mi líbí design stínu se znakem Rimmelu. 
Měla jsem pro vás připravené i fotky líčení na oku, bohužel světlo mi moc nepřálo a vypadají nic moc, tak je sem ani dávat nebudu. Tak snad to stačí takhle. Celkově bych stíny doporučila, myslím že se brzo poohlédnu i po dalších odstínech :).


BTW, na iDnes je článek o trendy nehtech. Nic se tam nedozvíte, spíš tak pro pobavení... (hlavně diskuze je vždycky perla :D) 

2 komentářů:

biancaprincipessa řekl(a)...

pekna striebona:)ale zda sa mi ze podobnu ma essence akurat lacnejsiu:)
http://biancaprincipessa.blogspot.com/

Suzie řekl(a)...

Tyjo tak to nevim...stínům od Essence jsem nějak nepřišla na chuť, mám jedny quatro a připadají mi málo pigmentované...