pondělí 20. února 2012

Mix

Takže, opět tu mám mix recenzí... Nevím, připadá mi, že takové články jsou oblíbenější:D. Udělala jsem hodně podrobnou recenzi make-upu od Rimmelu, ale nějak se nesetkala s úspěchem... takže teď pár výrobků, u kterých moc není o co stát a nezaslouží si samostatný příspěvek.

První je lak Balea. Cena je moc fajn, 39 kč (myslím). A je docela velkej - 300 ml. Co mi ale hodně vadí je zápach - když jsem si to nastříkala na vlasy,tak to smrdělo jako pivo. Pak to teda smrdělo míň, že jsem to nevnímala, ale...
Lak slibuje extrémní fixování. No, to se moc neděje. Fixuje jako obyčejný lak... Jako jo, neřikám, že za ty prachy člověk má čekat zázraky. Ale proč teda píšou že je to ultra hyper něco držící, když skoro vůbec nedrží. 

Dalšímu produktu se budu věnovat malinko podrobněji. Jedná se o sypké stíny od Miss sporty Shimmer Dust eye shadow. Mám je v odstínu 005 Enchant a popravdě moc nevím, kde se mi doma vzaly :D. Se značkou Miss sporty (ja jsem už psala)moc nesympatizuji. Ale mám pocit, že jsem si to koupila v takových těch výprodejích v Rossmannech. Cena myslím 29kč.



Co se týče pigmentace na ruce, tak je to děs. Skoro vůbec stíny nebarvily a tak to šlo dost blbě vyfotit. Po nanesení ale byli vidět třpytky, barva ale moc sytá nebyla. Když jsem to dala na oko, tak to bylo naopak - žádné třpytky, normální růžová barva, ale pigmentace celkem slušná. Nic extra výrazného, ale to je u růžový dobře:D. Naopak velký plus stínům musim dát za to, že vydržely 13ti hodinovou směnu ve 30ti stupňovym vedru a to bez báze.


Líčení na oku - omlouvám se za kvalitu, fotila jsem mobilem v práci, snad něco aspoň uvidíte.
Do vnějšího koutku jsem použila zmiňovaný růžový stín, do vnitřního stín Essence Balerina Backstage (psala jsem o něm tady). Linka od Essence hnědá a řasenka Maybelline One by one.


1 komentářů:

Vivi řekl(a)...

Tyhle recenze miluju. Vždycky si zapisuju "nej produkty" a pak vyrážím nakupovat ;-).
Vivi