pátek 10. února 2012

Mini paletka očních stínů Miss Sporty

Abych řekla pravdu, nemám nic proti levnějším značkám (mám hodně ráda Catrice a Essence, jak jste si mohli všimnout), ale nějak nemůžu přijít na chuť NYC, S-he a Miss Sporty. Od Miss Sporty, mám jenom jedny černé stíny, které jsem si koupila za dob mého krásného rockerského mládí... a dost je i používala. 
Nedávno jsem se koukala na paletku Astor. Mám na ní i slevový kuponek do DM. Chtěla jsem si jí koupit jako takovou cestovní paletku k přítelovi, ať se tam nemusim malovat jenom linkama. Ale včera mě v DM trkla do oka paletka od Miss Sporty. Vzhledem je podobná té od Astoru (ať už obalem nebo umístěním stínů) a stojí polovinu - 69 kč. Stíny mi v obchodě přišli v pohodě, tak jsem si je vzala. Mám je v odstínu 004 Mineral Earth. Líbí se mi, že to jsou takové barvy na den, i když jsou třpytivé. Zároveň si ale dovedu představit pomocí této paletky nějaké líčení na večer.

 Doma mě čekal šok. Paletka je přímo úchvatně pigmentovaná. Fotky na ruce bez báze. Jsem fakt nadšená, nedovedla jsem si představit, že by tak levná paletka mohla být tak úžasná. První fotka bez blesku, druhá fotka s bleskem. Navíc nejsvětlejší stín se dá použít jako super rozjasňovač. 


Na zadní straně obalu je i návod na nalíčení, ale ten mi připadá takový pochybný :D. 

Jak už jsem psala, Miss Sporty jako značku zmapovanou nemám, ale tenhle výrobek stoprocentně doporučuju!

+krásná pigmentace
+nízká cena (69 kč)
+dobrá dostupnost (Drogerie DM a myslím že i Rossmann)
+praktické malé balení
+pěnový aplikátor součást balení-normálně je sice nepoužívám, ale tento vypadá velmi kvalitně a je na dotek hodně měkký a příjemný (oproti jiným)

-špatně se otvírá
-stíny jsou úzké a hůř se nabírají
-chybí zrcátko

14 komentářů:

Kira řekl(a)...

Ta vypadá dobře, takovýhle výrazný stíny jsem snad nikdy neměla Oo :)

xPlanetkax řekl(a)...

Wow, to se mi moc líbí! Až budu při penězích (bohužel teď nemám ani na tak levnou paletku :D:D) tak si nějakou koupím! Díky za tim :))

Bebe Sušenka řekl(a)...

Tak to vypadá skvěle! Možná si je koupím.
Taky jsem zatím nepřišla na chuť NYC, miss sporty a přímo nesnáším S-he :) Naopak Essence mi přijde jako skvělá značka

maja3 řekl(a)...

Maji i jine barvy?

Tereza řekl(a)...

stíny vypadají moc dobře, vážně super :)))

Tereza řekl(a)...

ahoj, vimulém článku si psala o těch dózičkách v kiku.. :) jsou tam ještě ? jinak ty oční stíny vypadaj dobře :)

Suzie řekl(a)...

maja3:určitě mají, myslím, že asi 4

Tereza:ty dózičky nevím, já byla v Kiku na Hájích a tam je neměli, tuhle jsem koupila na Skalce a byla poslední :( ale podle mě v některých více zapadlých by je mít měli

janyany řekl(a)...

Stíny jsou moc pěkné!

Martina řekl(a)...

Taky už mám nějakou dobu tuhle paletku, odstín Indigo Intensity - fialovo modrý a nemůžu si vynachválit, asi si koupím ještě nějaké další :). Je to číslo 06, takže podle mě mají minimálně 6 odstínů, ale chce to projít víc drogerek, v jedné jsem viděla maximálně 4. Je to dívný :))

Ale ty stíny od Astoru si asi pořídím taky. A taky má nové paletky v podobném duchu NYC, testla jsem na ruku a zdají se být taky krásně pigmentované. Takže možná vyzkouším i ty :). Však stínů není nikdy dost :)).

Claire řekl(a)...

Wow tak ta pigmentace mě moc mile překvapila, děkuju za tip! :)

Spiced Chocolate řekl(a)...

Tak teď jsi mě tou pigmentací paletky teda příjemně překvapila, do Miss Sporty stínů bych to neřekla. Zítra se na ni musím zaběhnout mrknout :)

http://spicedchocolate.blogspot.com

Cookie řekl(a)...

to su Miss sporty? Posobne ma Rimmel ale tieto su moc krasne!
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Černá Moora řekl(a)...

povedené barvy - zvlášť vzhledem ke značce :)
jinak jen tak btw. být tebou, zrušila bych ověření slova - ono je to stejně zbytečné, já to tam nemám už rok a za celou dobu mi přišly tak dva spamy a ty ještě automaticky spadly do spamu, takže ... ;)

Suzie řekl(a)...

Černá Moora-ale u tebe se mi to objevilo mám pocit když jsem přidávala komentář... Já si to tu nikde nenastavovala, tak je možný, že se to udělalo nějak automaticky. Díky za upozornění, mrknu na to, protože mě to samotnou na blozích otravuje :D