neděle 26. února 2012

Maturitní ples

Tento příspěvek bude povídací... nebo teda hlavně bude obsahovat hromadu fotek. A to sice hromadu fotek mě! :D. V pátek jsem se totiž zúčastnila maturitního plesu mého přítele. No a samozřejmě jsem musela nějak vypadat, žejo.... Štve mě, že to líčení vypadá na fotkách tak nějak nedomrle a nudně. přitom jsem si po nalíčení řikala, jestli to není moc výrazné a jestli nemám ubrat... a celkově se mi líčení snad i povedlo :) 

Takže... tak nějak jsem vypadala (příprava ještě doma). Vlasy jsem si kulmovala a pak jednom část vzadu sepla skřipcem, přítel mě zvláštní požadavek, ať jdu v rozpuštěných vlasech, tak proč mu to nesplnit :D.



na kulmování jsem použila od L'Oréalu Studio Hot curl (thermo curling spray). Podle obalu by měl chránit vlasy před teplem a zároveň podpořit výdrž vln. Zda opravdu chrání vlasy bohužel neposoudím, protože se nekulmuju zas tak často. Výdrž teda nic moc, sice mi jakési vlny vydržely i druhý den, nicméně už asi po dvou hodinách byly ty tam krásné kudrliny jako na fotkách...

A teď detailne líčení očí




Líčení jsem udělala zlato-černé kouřové oči. Použila jsem bázi pod oční stíny od Artdeca, černý stín je od Maybelline, prostřední zlatý z paletky od Miss Sporty . Do koutku jsem dala ,,pigment" od ELFu (odstín Golden Godness). Pigment je v uvozovce, protože tenhle výrobek je míň pigmentovaná než stíny... no to je jedno. Do koutku jsem ještě použila zlatou tužku Gabriella Salvete  Metalic eyeliner (odstín 4). Stín pod obočí je bílý matný z paletky 120 očních stínů. Linka pod okem je kajalová tužka od Manhattanu (odstín 11A). Taky mám nalepovací umělé řasy od ELF, které ale moc nedoporučuju - musela jsem je hodně upravit, protože byli až moc dlouhé a bylo hrozně vidět, že jsou umělé a po jednom jediném nošení jsou zralé na vyhození (a jiné mi přitom vydržely déle). Řasenku jsem použila One by one od Maybelline.

Doplňky - nic složitého. Náušnice jsou obyčejná bižuterie, křížek na krku je bílé zlato. Dostala jsem ho od babičky. 


Kabelku jsem měla psaníčko z HM:

Pusu jsem vzhledem k výrazným očím chtěla spíše nenápadnou. K tomu mi posloužila lesko-rtěnka od Essence v odstínu Candy Bar. Proč lesko-rtěnka? Oficiálně je to lesk, ale podle mě když zaschne a přestane se lesknout tak je z něj fajn méně pigmentovaná rtěnka s docela obstojnou výdrží.


A poslední fotka doma těsně před odchodem. Někdo mi psal, ať se víc usmívám na fotkách - no, snaha byla :D


A už na místě. Omluvte můj znuděný výraz - nejsem tam opilá,to pivo bylo první:D


A moje kamarádka Linda a rudá rtěnka! (kterou jsem jí půjčila)


A s mym maturantem :)


Dilčo-záchodová fotka. No, tak to je, když vás nemá kdo vyfotit 


A maturanti nastupujou :)


No, a pár slov o plesu - ze začátku to byla docela nuda, ale na konci fajn. Bylo to v hotelu Praha, což je šíleně luxusní hotel na Dejvicích, kde pivo stojí 60 korun:D. Ale musim říct, že prostředí je tam fakt nádherný. Ples začal v 7, pak měla projev ředitelka, pak bylo nějaký tancování nebo tak... A pak nástupy tříd. Byly celkem tři - nástavbové studium (tam chodí ten můj), klasický čtyřletý maturitní obor a dálkaři.
Po nástupu se vybíraly peníze do plachet. Jenže šlo to trochu blbě, když všude byly stoly a maturanti s plachtama stály u podia kam se nahrnul houf rodičů a házel mince :D. Pak hrála zas hudba, kde sme to s Lindou rozjížděly na Káju Gotta a Abbu a tak. 
Domů jsme šli lehce po jedenáctý, jelikož se přítelova třída nebyla schopna dohodnout na tom, kde bude afterparty. Takže jsme jeli domů a já mohla konečně vyzout svoje nepohodlný škrpály :D. (jen pro upřesnění - podpatky nosim běžně a nebolej mě nohy. Bohužel jediný lodičky co jsem doma našla maj podpatek asi 5 centimetrů, a to snad ani za podpatek nepovažuju :D. Takže mě hrozně bolely nohy z toho, jak moc jsou nízký).

Snad jsem vás moc nenudila a doufám, že se vám trochu netradiční příspěvek líbil :)


6 komentářů:

Tereza řekl(a)...

Jeee! Usmevava! Moc ti to sluselo, a libi se mi hlavne ten make up oci:) xx

Suzie řekl(a)...

Děkuju Terezko! Jsem ráda, že si z fotek vůbec něco poznala :D

Spiced Chocolate řekl(a)...

Moc ti to sluší, krásné šaty jsi měla a to líčení je úžasné :)

http://spicedchocolate.blogspot.com

Suzie řekl(a)...

Spiced Chocolate: moc děkuju, jsem vážně ráda, že se ti líbí :)

Lestatka řekl(a)...

Tvé kámošce setsakramentsky sluší ta rudá na rtech!! ;)

Suzie řekl(a)...

Lestatka:žejo? Ona je takovej ten typ člověka, kterýmu sluší naprosto všechno :D