neděle 5. února 2012

Korektor NYC (784 Yellow)

Značku NYC jsem dlouho naprosto ignorovala, protože mi z nějakého důvodu byla nesympatická. Pak jsem nadšeně objevila fix na rty (který je pro mě opravdu úžasný!) a tak se u NYC poohlédla i po jiných produktech...
Padl mi do oka žlutý korektor. Mám totiž od ELF takovou tu paletku čtyř korektorů a vyhovuje mi vlastně jenom ten žlutý, takže jsem si chtěla koupit nějaký žlutý ,,cestovní". A padl mi do oka ten od NYC. 
Balení má podobné jako rtěnka. Za co musím NYC pochválit je fakt, že tento výrobek byl zataven v igelitu (a to i když stál jenom 60kč). Nejsem žádná cimprlich na hygienu nebo tak, ale trochu mě znervózňuje když si v drogerii kupuju věc a nevím, kolik holek přede mnou jí otevřelo a opatlalo. 

fotka korektoru na ruce


A taky porovnání - je to focené cca 5 minut po sobě (fotky bez i s), ale bohužel sluníčko si ze mě dělalo dobrý den. Celkově nějak nevím, co si o tom korektoru myslet -  kruhy pod očima jakžtakž zakryje (i když jí je nemám zas nějak extrémně výrazné), ale že bych z něj byla nějak unešená, říct nemůžu. Kryje spíš méně než více. Až ho dopatlám, nekoupím si ho znovu (proto bych ocenila nějaké tipy na žluté korektory v komentářích, děkuju :) ). Ale zas za tu cenu, co čekat, že.

(pro zvětšení klikněte na obrázek)

3 komentářů:

Lola řekl(a)...

Taky mám ty od elfu a taky nyc přehlížím, protože mi taky není sympatická a o žlutym korektoru, bohužel, nevím.

Zuza řekl(a)...

Navíc jsem si nikdy nevšimla, že máš takhle hezky hnědý oči :) Každopádně s kruhama pod očima bojuju též, hurá :-/

Suzie řekl(a)...

Zuza: díky za pochvalu :)