čtvrtek 9. února 2012

je mi fajn, mám se skvěle

...jsem zdravý duch, ve zfetovanym těle. Ne, dost bylo Xindla X. Ale název článku to vystihuje. Dneska jsem měla báječnej den. Takovej ten den, kdy se nic zvláštního nestane (jakože se nedozvíte že jste vyhráli milion nebo dostanete úžasnej dárek). Prostě úplně obyčejnej den, ale všichni jsou moc milý, autobus přijede hned jak přijdete na stanici a tak. A já se chci o tu radost podělit se všema!
Nejdřív jsem byla ve škole, kde to všechno krásně odsejpalo a byla sranda. Pak jsem se vydala do Oriflamu pro tenhle nádhernej deštník...
sice už neni na skladě, ale já ho díky jedné hrozně hodné paní získala. Vždycky jsem hrozně chtěla puntíkovanej deštník!

Z Hlavního centra Oriflame v Praze je to jenom co by kamenem dohodil na Skalku. Přesněji řečeno jednu stanici metra :D. Tam jsem vlezla do Kiku a pátrala po dózičkách ve tvaru dortíku. A v pátrání jsem byla úspěšná. A teď se podržte - dózička stála 3 (!!!) koruny :D. Takže jí odpustím, že je trochu špinavá, že je od izolepy a má kousíček odlomený. Já si s ní pohraju a bude jako nová :D. Až na ten ulomený kousek teda. 


Tuhle věcičku jsem si koupila taky v Kiku. Je to vůně. Nevoní špatně, ale zázrak to není. Výdrž bude určitě taky nulová, ale já se do toho balení prostě zamilovala. Ano, moje racionální já mi kdesi říkalo: Nekupuj to. Je to kýč a máš voňavek dost. Bohužel ve chvíli nákupu mi mozek zatemnila ona srdíčka a já už pelášila k pokladně :D. Cena 29 kč.



A na závěr jsem se stavila v DM a Tescu. V Tescu jsem nic nepořídila, ale v DM ano. Šla jsem tam původně jen pro odličovací tampony (a ani nevíte jakou mám radost z toho mega balení:D). Ale samozřejmě jsem neskončila jen u toho.... koupila jsem si ,,cestovní" paletku od Miss Sporty a z Essence výprodeje lesk na rty Stay with me a pudr Fix & Matte. Na ten pudr jsem slyšela samou chválu a podobný už od Essence mám, tak jsem ho tam za 30 korun nemohla nechat. 
A dále jsem tam našla výprodej kolekce Vampire's Love a Balerina backstage, o které snad nikdo ani nevěděl že byla v ČR :D. Vzala jsem si krémovou tvářenku a stíny. Ty kolekce Essence opravdu nepochopím... Navíc jsem se v DM stavovala včera pro kartáček na zuby a tam výprodej Essence nebyl vůbec a limitka Vampire's Love byla za plnou cenu. :D takže si z nás ty drogerie dělaj pěknou srandu. Jinak pokud to někoho zajímá, kolekce Crystalliced bude v DM do 13.3., pak se můžeme těšit na novou :) (terá to bude se ale zatím bohužel neví)


No a protože mám tak dobrou náladu, rozhodla jsem se dnes spustit Giveaway. 
Rozdávat budu tyto věci:

Jedná se o věci z kolekce Vampire's love - lak na nehty, třpytivý pudr a prášek pro zvětšení objemu řas. Já vím, ceny nic moc, ale... zatím si moc nemůžu dovolit něco lepšího. Takže pokud máte zájem, zúčastněte se. Všechny věci jsou samozřejmě nepoužívané.
Pravidla jsou jednoduchá:
1.Sledovat můj blog přes blogger
2.Napsat mi k tomuto příspěvku komentář s vaším mailem a věcí, která vás naposled potěšila
3.Dalším důvodem pro giveaway jsou moje blížící se narozeniny, kdy ale chci obdarovat já vás, své čtenáře. Tipněte si, kolik mi bude. (neni to tak těžký, protože jsem to určitě na sebe někde prozradila)


12 komentářů:

xPlanetkax řekl(a)...

Prozradíš mi, v jakém DM mají věci z Balerinské kolekce od Essence? :-O
Jinak ten pudr jsem chtěla, ale nesehnala :( Tak třeba budu mít štěstí :)
Co mě v poslední době potěšilo? Nové přírůstky do kosmetické taštičky a plánování valentýnského dne pro přítele. Strašně mě to plánování baví tak drž palce, ať se mi vše povede. Určitě o tom budu mít na blogu report :))

Kailea řekl(a)...

Bude ti 21? :-) Potěšil mě konec zkouškovýho,ve stresu se totiž shopaholismu odolává mnohem hůř 8-)
hanka.bee@gmail.com

Kira řekl(a)...

Ty máš vždycky štěstí na nějakou levnou kosmetiku, já nikdy na žádný slevy a tak nenarazím :/
Tak naposledy mě potěšila návštěva parfumerie, kde jsem si doplnila zásoby kosmetiky a ještě dostala dva dárečky zdarma, a taky to, že už není -20°C :D
Mmm, řekla bych, že ti bude asi 19? Tipuju podle fotek :)
mail: gyaru-lover@seznam.cz

Lestatka řekl(a)...

Jáá tipuju, že ti bude 21 :) v poslední době mi udělalo velkou radost, že jsem se dostala do letního semstru na výšce :D no a samozřejmě za to jsem se obdarovala kosmetikou (nový lak, nová řasenka, nové stíny)...mám se fajn! :) A mocko díky za giveaway!!! :)
kristina.janickova@seznam.cz

Astraia řekl(a)...

Je fajn, ze je ti fajn a mas se skvele! :) Jááá bych ti tipla krasnych kulatych 20 :) A co me potesilo? Neni to teda uplne z kosmeticke tematiky, ale muj papousek zacal rikat AHOJ :)))
Tak *papousci prizvuk* Aooooj. ca.roll.ka@seznam.cz

Š :) řekl(a)...

mozná 20 nebo 21 :)
a co me potesilo? asi to že jsem přežila školní den, kdy jsme psali 6 písemek
sarka.berounska@seznam.cz

na mém blogu probíhá giveaway tak se hlašte :)
http://crazyfashiongossip.blogspot.com/

N řekl(a)...

Hmmm, tipuji takovývh.. 20? ;) Co mě potěšilo? Koupě úžasný sukně za směšných 79,- a úžasný šaty z asosu za 150,-, přežití těch mrazů a čtvrtka, kdy jsme měli šest hodin a ze všech jsme psali a taky to, že kamarádce se podařilo vyprat kabát, který jsem jí omylem polila sladkým latté z mekáče.:D A, samozřejmě, že jsem objevila tuhle giveaway! :D
buffy.b@seznam.cz
jo, u mě na blogu je také giveaway, tak je kdokoli, kdo se bude chtít připojit, srdečně zván! :))

Lizzy řekl(a)...

Ja by som ti tipla asi 19 :) Tá dózička alebo ako to nazvať z Kiku je úplne nádherná,veľmi by som chcela niečo také zlaté
Čo sa týka cien o ktoré sa hrá,sú úplne super! Veľmi sa mi páčia :)
lizzy-fashion@centrum.sk

lola181 řekl(a)...

lola181@centrum.sk
naposledy ma potešilo fuu už si ani nepamätám, ale tak poteší ma keď vidím ľudí šťastných, potom je hneď lepšie :)

tak tipnem si 19 rokov

agostyna řekl(a)...

Tipuju 20 ;) a nejvíc mi udělala radost Valentýnská večeře, kterou jsem měla s přítelem teprve včera :D 14.2. nám to bohužel nevyšlo :)

agostyna@seznam.cz

Míša řekl(a)...

Naposled mě asi potěšilo to, že nám příští týden začínají prázdniny a já se už nemůžu dočkat :D.
Tipuju 20, ale odhadování věku opravdu není moje silná stránka ;).
magnifity@seznam.cz

Michaelle řekl(a)...

Naposled mě potěšili krásné kozačky z NY za 129Kč, ten pudr na řasy bych moc chtěla vyzkoušet, tak snad se zaštěstí.
Typuji kolem20? 20, 21 ? :)
aleachim15@seznam.cz