pondělí 13. února 2012

Essence Icy Princess + Catrice Purplelized

Od pátku moc nestíhám, tak se omlouvám, že blog trochu zanedbávám. V pátek jsem byla do osmi v práci, v sobotu od 9 do 23 hodin. A teď zasloužené volno s přítelem:). Ještě dneska a zítra a pak zase makat...

Teď jsem si akorát urvala chviličku abych vám představila dva výprodejové laky. Prvním z nich je Catrice Purplelized. Docela fajn lak, kryl dobře, schnul průměrně dlouho. Barva docela ok, nejsem z ní nějak odvařená, ale líbí se mi. Fialová trochu dozelena a dohněda...



a nakonec foto s bleskem


Lak od Essence Icy Princess je taková klasika - obyčejná třpytivá stříbrná, žádná divočina. Lakoval se dobře, ke krytí jsem dala dvě vrstvy, normálně to vypadá v pohodě,ale podle fotek by to klidně sneslo tři... schnul docela dlouho a výdrž je fakt tragická, protože mi nevydržel ani den...



Takže dneska jen takto krátce. A na co se můžete těšit? Na make-up od Rimmelu, pleťovou masku od Balei a pár další produktů Essence limitek/výprodejů. 


0 komentářů: