středa 1. února 2012

Catrice - Forget me not!

Tenhle lak jsem koupila ve výprodeji Catrice. U laků ten výprodej moc znát neni (jsou ,,jen" o 10kč levnější), ale i tak je to prima. Navíc tohle je naprosto nádherná barva. Fialová a v tom opravdu malinkatý stříbrný třpytky. Líbí se mi, že povrch nehtu je hladký a třpytky tam nedělají hrbolky:).
Kryl dobře, vlastně už v první vrstvě (což se mi stalo snad vůbec poprvé). Nicméně jsem dala jentak pro formu dvě:D.





4 komentářů:

Katka řekl(a)...

taky mám jeden lak, co kryje hned první vrstva - gleam in blue od essence. chtěla jsem dát ze zvyku dvě, ale jelikož jsem dávala topper, tak jsem to nechala. a jelikož jsem ňoupal a nešika, tak čím míň vrstev, tím dýl drží

Suzie S řekl(a)...

Katka - ono je někdy lepší dávat jenom jednu. Já mám tenhle lak už asi 3 dny a fakt se mi ani neodlamují špičky, a to mi laky nevydrží dlouho (dokonce ani ty dražší)

Katka řekl(a)...

jo, tohle vydrželo fakt dlouho, tak pět dní... teď mám drahej světle zelenej a nekryje skoro vůbec, tudíž mám hodně vrstev a loupe se to
ale tahle fialová vypadá taky skvěle, mám ráda fialovou. ale je to na mě moc tmavý, to bych si vzala spíš na nějakou večerní akci

Suzie S řekl(a)...

Jo, je fakt že je hodně výraznej... no ale holt si to několikaletý nošení výhradně černýho laku musim někde vynahradit :D