středa 22. února 2012

Astor Skin Match Foundation

Tak dneska bych ráda napsala o make-upu od Astoru Skin Match. Bude to podrobná recenze, něco jako make.up od Rimmelu (který se sice nedočkal moc odezvy, ale soudě dle návštěvnosti se docela líbil). 
Podle oficiálních stránek slibuje (ve zkatce): skrytí nedokonalostí, ale zároveň zachování přirozené textury pleti, na pleti bude neviditelný, přizpůsobí se pleti ať je chladno nebo teplo. 
No... zase přehání žejo,ale o tom až dál.

Koupila jsem si nejsvětlejší odstín 100 Ivory. A opět mám chuť nadávat (sobě i Astoru). Takže nejprve Astoru: Vy idioti, takhle opravdu NEVYPADÁ velmi světlá pokožka. A sobě:Ty blbko, už nikdy se nenech zmást zářivkama v obchodě...
No, zkrátka, ten odstín je prostě šíleně tmavej. Fakt strašně. Malý a naprosto bezvýznamný plus má Astor za škálu odstínů - dle ofic.stránek  je jich 11. Tolik se jich sice k nám asi nikdy nedostane, ale mně to může být jedno, když i ten nejsvětlejší je tmavý. Jinak parfemace je docela silná,ale mně to nevadí,ale někomu s citlivějším nosem by mohlo.


A test krytí - pleť před...


a po. 



Co se týče krytí, tak jsem spokojená. Zakryl mi černé tečky i jakžtakž dvě velké pihy. Zároveň neudělal masku. Ale kdybych to porovnávala s Rimmelem, tak Astor je přece jen trochu maskovitější. Takže krytí za mě OK, ale prostě to že vpadám jak tmavej pomeranč ten pozitivní dojem přebylo.


Jo a další věc, co mě naštvala. Šíleně oranžoví. Pardon za nový slovo - mám na mysli, že ze začátku je celkem normální, ale jak na vzduchu oxiduje, tak je oranžovější a oranžovější. To jsem schopná odpustit make-upu od Essence - ne něčemu, co stojí tři stovky.
Podívejte se na fotku - trošku make-upu vpravo jsem dala na ruku cca 3 minuty před focením, ,,ťupku" vlevo těsně před. 


Suma sumárum? Krytí ujde, ale znova bych si ho nekoupila.

+dostupnost (DM, Rossmann)
+cena (akce v Rossmannu a slevové kuponky DM)
+velký výběr odstínů
+dobré krytí které zároveň nedělá masku

-nejsvětlejší odstín strašně tmavý
-hodně oxiduje a je oranžový
-pro někoho moc silná parfemace
-ne moc dlouhá výdrž

A jinak, vyhlášení giveaway. Ptala jsem se ohledně narozenin - většina tipovala správně, včera mi bylo dvacet. Jsem moc ráda, že jste mi netipovaly nějakejch patnáct nebo tak (toho jsem se tajně obávala). Celkem mě překvapilo, kolik lidí se přihlásilo, protože přiznejme si to, ty ceny nebyly nic moc. A teď k výhercům:

1. Pudr Essence získává..... xPlanetkax (protože ten pudr moc chtěla, protože má krásný videa a protože je mi hrozně moc sympatická)

2.pudr na řasy + lak na nehty získává.... Kailea (protože jí vybral random.org)

Výherci, přihlašte se mi na mail :) july.mayova@gmail.com


9 komentářů:

Kailea řekl(a)...

Jůů,to je snad popré v životě,co jsem něco vyhrála!:-D Děkuju!

Lizzy řekl(a)...

gratulujem :)

viennettka řekl(a)...

Oxidace makeupu je způsobená reakcí na pleť, často mastnotu pleti, takže ti makeup opravdu nezoranžoví na ruce a za tři minuty ;-) Já s tímhle třeba vůbec problém nemám, vydrží mi krásně přirozený celý den. Musíš mít asi vyloženě sněhurkovskou pleť, když je na tebe Ivory tmavý... Co jsi používala dřív?
Btw doporučuju zkusit nějaký asijský BB krém, ty jsou pro bledulky jako dělané.

Suzie řekl(a)...

vienettka:tak mně je celkem jedno, jestli je to oxidací nebo ne... prostě když mi ten make-up po chvílí zoranžový, tak neni dobrej... Teď používám Very me foundation od Oriflame (je to jedinej odstín, kterej mi sedne), ale štve mě, že moc nekryje a moc nevydrží. Objednala jsem si nejsvětlejší odstín Liquid foundation od Nyx (podle recenzí se mi zdál hoooooodně světlej), tak se nemůžu dočkat až mi přijde...

xPlanetkax řekl(a)...

Jéééé, ty jsi moc hodná!!!! :)))))) Už se nemůžu dočkat, až ho vyzkouším!!! Mockrát děkuji a děkuji i za pochvalu :)

Suzie řekl(a)...

vienettka:jo a ještě, nejsem v chemii žádnej machr,ale oxidace je podle mě prostě reakce látky (v tomhle případě make-upu) s kyslíkem...

xPlanetkax: nemáš vůbec za co:)

Ardanven řekl(a)...

Jo, přesně takhle si taky vždycky nadávám :D a úplně stejně jsem si nadávala i u tohohle Astoru...mám takovej dojem, že většina značek nemá vůbec ponětí, co znamená "světlá pleť" :/

Markéta Trpišovská řekl(a)...

No abych pravdu řekla tak mě příjde že v poslední době i když si člověk koupí makeup porcelain tak je to prostě strašně hnědé,... ale podle té fotky si myslím že na léto bude ten odstín dobrý :-)

Suzie řekl(a)...

Ardanven: no mně štve hlavně to osvětlení v drogérkách... konkrétně tenhle make-up jsem si zkoušela přímo na obličej (jenom takový čárnutí) a přišel mi barevně ok, ale pak doma na denním světle jsem se nestačila divit... Asi to budu řešit tak, že si budu dávat trochu make-upu z testeru do takových těch průhledných kalíšků a zkusím si ho až doma...

Markéta:jojo, snad jo, na léto si ho právě chci schovat. Nebo te'd čekám na make-up od NYX, kde nejsvětlejší odstín vypadá fakt bíle, tak bych ho kdyžtak mohla zkusit zesvětlit...