pátek 16. prosince 2011

Za oknem prší, běží Magion

...oči jsou pusté kurty z rána

Nedala jsem se na poezii. Jenom popisuju co se děje venku. Leje jako z konve a samozřejmě je úplně hrozný světlo na focení, proto jsou fotky takový jaký jsou. Ve dřezu na mě čeká špinavý nádobí a můj pokoj je neuklizenej celej, ale já mám toho dneska zas hodně co říct. A pro jistotu jsem to všechno dala do jednoho příspěvku, ať nespamuju.


Po dlouhé době mi konečně došel Beauty Box.


Ani jsem nedoufala, že ho dostanu. A moje dojmy? Zklamání. Napůl. Poštovné bylo vyšší, než původně tvrdili. Ale co. Zklamal mě spíš obsah (viz fotka). Vzorečky pro mě moc nepoužitelné, slevová kartička do Fann taktéž (mám tam slevu na ISIC). Celý výrobek tu mám tělové mléko. Což o to, voní krásně, ale.... já tyhle tělový mlíka prostě nepoužívám. Kdyby mi tam dali nějakou pleťovou vodu nebo krém nebo něco z dekorativky, tak bych si to třeba pak i koupila. Tohle vypotřebuju a už to v životě nebudu chtít vidět. Ale tak co. Třeba budu příjemně překvapena:).


Dnes jsem šla na odběry k doktorce. A hrůzu jsem z toho měla pěkně dlouho... Ne že bych se bála injekcí, to vůbec (i přestože nemám vidět žíly, takže mi krev berou tak natřikrát a ještě mi v tý ruce rejpou tou jehlou). Když jsem ležela v nemocnici, jednou se mi krev pokoušely odebrat všechny sestřičky na oddělení a teprve ta poslední byla šikovná:D. Nicméně nejhorší pro mě bylo přijít na lačno, protože jakmile se ráno nenasnídám, je mi na zvracení. Zvlášť když dneska někdo tak šíleně smrděl v autobuse, fuj...
Měla jsem vstávat v půl sedmý,ale přítel mě vzbudil v půl šestý a já už nezabrala. Takže jsem vyskočila z postele brzo a udělala si krásný líčení pomocí paletky Berlin od Catrice a linek Essence. Bohužel to na fotkách neni moc vidět, je to na den, takže to není tak výrazný a při tomhle světle se fotit nedá a blesk zas  vyžere všechnu barvu. Takže aspoň  takto, i když tam toho moc vidět není. Ale aspoň můžete vidět v akci řasenku od Oriflame Very me, kterou jsem popisovala v minulém článku.
(pokud se náhodou ptáte jak to dopadlo, tak výborně - čekala jsem asi jenom 10 minut, takže jsem se nepozvracela. A sestřička je moc šikovná, odběr se jí povedl na poprvé)



Abych si trochu vylepšila náladu z toho ranního vstávání, zašla jsem do Rossmanna kterého mám po cestě. A taky jsem chtěla vyuužít poslední slevový kuponek. Takže na fotce vidíte, co všechno jsem koupila (vložky a odličovací tampony snad ukazovat nemusím).
zleva:Palletee Mousse Color (modročená a fialová), make-up Astor Skin Match (Ivory) , lak na nehty Essence (Choose me!), Fa deodorant, ochraný sprej na vlasy L'Oreal, tužka na oči Essence 2v1 (Sweet&heart), lesk na rty Essence (Berry Me a Trendsetter). Lesky na rty moc příjemný, barvy úplně miluju (a teď jsou v akci). Z toho make-upu mám trošku strach že je tmavej, nicméně byl nejsvětlejší...No, uvidíme.
Jinak ten sprej je na ochranu před kulmováním. Kulmu nemám,ale věřím, že jsem byla moc moc hodná a Ježíšek mi jí přinese O:-)



Uff, tak tohle byl dlouhý post. Doufám, že vás moje trápení s doktory i nákup alespoň trošku zajímal. Mám dotaz - nevíte, kde se dají sehnat třpytky? Myslela jsem, že je dělá Dermacol, ale to jsem se spletla. Budu ráda za každý tip (v Praze prosím!). 

4 komentářů:

XoXo Veronika řekl(a)...

pěkné :)

trb řekl(a)...

ha. mě taky vždycky berou krev na několikrát. to ale nic není proti mojí mámě, která má po každém odběru modřinu na půlce předloktí.

Suzie řekl(a)...

Verča:děkuju:)

trb:sakra, to bych nechtěla:/ mě se modřina naštěstí udělá jenom malá... No hlavcně že to zas mám na nějakou dobu za sebou

Markéta Trpišovská řekl(a)...

Téda tak ty odběry ti nežávidím :-(