čtvrtek 29. prosince 2011

Vánoce, Vánoce odcházejí

zpívejme přátelé. Nevim, nějak poslední roky ne a ne chytnou Vánoční náladu. Vánoce jsem prožila v podstatě jako ostatní dny, samozřejmě kromě návštěv příbuzných a dárků. Blogy se teď hemží příspěvky po Vánocích a tak se musim přidat, žejo. Teda nemusim, ale taky chci ukázat svoje dárky. Spíš to bude příspěvek složený většinou z fotek, text moc nečekejte. Nedostala jsem totiž moc kosmetiky a jak tak čtu ostatní, tak jsem totálně out, protože jsem nedostala mobil, notebook ani iNěco. Ale jsem spokojená:).

První dárek a zároveň jedinej o kterej jsem si ,,psala Ježíškovi" je kulma Remington. Teď si nevzpomenu co je to za typ - myslím,že ci7 nebo tak nějak. Je to prostě ta nejtenčí keramická. V balení je k ní i pěknej obal:). Má regulaci teploty a zahřeje se fakt hrozně rychle.

Hned 25.12. za mnou jel přítel a tak jsem ho chtla překvapit změnou účesu a kulmu musela hned vyzkoušet. Vypadá to divně, protože tohle bylo podruhý co jsem kulmu v ruce držela. Holt musim trénovat. A omluvte idiotskej výraz. Jo a tu ruku nemám vykloubenou, jenom se snažim nějak normálně vyfotit. Ono totiž zrcadlovky nejsou pro diliny co se fotěj samy.

Další dárek - fialová vesta. Focená na židli, kterou jsem taky dostala.



 Rolling Stones tričko od mamky z F&F


mix dárků - od mámy lístky na Jesus Christ Superstar, nadkolenky s mašličkou a parfém Oriflame Delicacy (kterej jsem si sama vybrala) a od přítele kalhotky



 další dárek od přítele - termohrnek. Jeden už sice mám, ale tenhle je obrovskej a je prej nějakej speciální:D. Ta barva na fotce neodpovídá, ve skutečnosti je tmavě zelenej (třeba jako flaška od Plzně)

a poslední dárek od přítele - zlatej prstýnek s nápisem Always togetherr

5 komentářů:

xPlanetkax řekl(a)...

Jeee nad tím tričkem z FF jsme taky přemýšlela! Jinak ten prstýnek je pěknej nápad :)

Suzie řekl(a)...

Prstýnek se mi taky moc líbí, sice ze začátku mi přišlo zvláštní to spojení bílýho a červenýho zlata, ale už jsem si zvykla a nikdy ho nesundám! (i když je to pro mě hroznej nezvyk, nikdy jsem nic takovýho nenosila)

Zuza řekl(a)...

A teda, že zrcadlovky nejsou pro diliny co se fotěj samy? Copak jsi nikdy neviděla slečnu, která na to, aby se vyfotila v zrcadle v koupelně nejlépe polonahá s našpuleným čumákem, nutně potřebuje zrcadlovku? :D Pokud ne, šťastná to žena..

Suzie řekl(a)...

Promiň Zuzi, nevim, jak jsem jsem si mohla dovolit zapomenout :(. Jdu to napravit a jdu se vyfotit jak koukám do zrcadlovky naproti zrcadlu (od toho se to jmenuje přece zrcadlovka, ne?) :D

Zuza řekl(a)...

Přesně, to je ten pravý důvod, vevnitř vlastně nikdy žádný zrcadlo nebylo :D