pátek 30. prosince 2011

Vánoce na několikrát

Vážení čtenáři, slibuju, že to je naposled co se u mě v nadpisu příspěvku objevuje slovo Vánoce. Už je to naštěstí za náma, teď jenom přežít Silvestra a náš život se vrátí do normálních kolejí.
Vánoce u mě byly dvoje - jedny tradiční s rodičema a jedny o den později, kdy jsem dostala dárky od přítele. Všemi dary jsem se chlubila v minulém příspěvku. 
Na druhý svátek vánoční  jsme se s přítelem stavili v Letňanech a ten chudák se mnou musel absolvovat výprodeje. Akorát z toho byl chudák nervózní, tak jsem šla jenom do H&M a Tesca. A docela jsem pořídila:).

kabát F&F - 499kč

 naprosto úžasný šaty z F&F 599kč. Fotka má blbý barvy, jsou fialový a ne tmavě modrý. A maj naprosto dokonalej střih.

 asi nejúžasnější úlovek. Naprosto dokonalý boty z H&M, z 800 zlevněný na 400 kč. Přesně něco takovýho jsem si na teplé počasí představovala, a najednou je potkám v obchodě. Poslední kus a zrovna moje velikost. To je přece osud, ne?

 legíny z H&M, už je jednou mám, takže podruhý sázka na jistotu :)

 Tohle byl takzvaně promyšlený nákup. Na tohle psaníčko jsem se do obchodu šla podívat asi třikrát než jsem ho skutečně koupila. Jediné co mi vadí že zlatý řetízek na nošení přes rameno (preferovala bych stříbrný), ale to je jen malá chybička:) 399 kč

šaty pro červenou karkulku :D opět H&M. Sháněla jsem nějaké teplejší šaty k legínům  teď na zimu. 349 kč.


 Připadá mi, že v pondělí měl vesmír nějak dobrou náladu a já sehnala skoro všechno co jsem chtěla. Ano, i obyčejné tričko s dlouhými rukávy jsem sháněla docela dlouho a nemohla sehnat. Až opět výprodej v H&M. Je perfektní, krásná barva, je i dost dlouhé takže se dá nosit k legínům... 200kč.


 Dnes jsem se stavila v Rossmannu pro ,,pár věcí" a jako vždy tam nechala asi třista padesát korun... zleva oční stín Rimmel, sypký oční stín Miss Sporty (výprodej, jinak bych si to nekoupila), lesk na rty Catrice z kolekce Welcome to Las Vegas, štěteček na linky Catrice a fix na rty NYC. Určitě čekejte recenze. 

Kupovala jsem v Rossmannu na Budějovické. Miluju to tam - velký výběr a hlavně velký prostor! Nesnáším když je něco stísněné. Dřív jsem nejvíc chodila do Rossmannu na Hájích, protože jsem tam měla slevové kupony. Ale byla to hrůza, málo místa a spoustu stupidních krav s kočárkama. *

Tak, tohle byl poslední ze série ,,fotkových" příspěvků, příště se zase těšte na víc psaní :)



*Než mě tu někdo nařkne. Nemám nic proti ženskejm s kočárkama. Ale jak si máte v klidu vybrat odstín rtěnky, když do vás neustále nějaká mamynečka s mymýsečkem naráží nebo vám najíždí na nohy?

13 komentářů:

Jedikats řekl(a)...

Dekuju moc za pochvalu blogu a hrozne ti zavidim ty boty z HaM! ve sleve je sehnali snad vsichni, jenom ja ne :/ :D

Jedikats řekl(a)...

Hele ver, ze kdyby tvoje mamka mela salon, tak by sis ty saty kazdej den nezkousela :D ja si zkusila asi troje, kdyz ho zalozila a uz me to prestalo bavit :D mamka je pere doma, takze se ti rychle znechutej, kdyz jsou porad ve vane, takze si musis dat sprchu ve sprchaci, protoze vana je obsazena satama :D

Evelin řekl(a)...

Taky závidím botky, já blbec je nekoupila hned první den co jsem je viděla a teď už nikde nejsou. Jinak fix na rty mám, je skvělý, jen tmavší než jsem čekala..

Suzie řekl(a)...

Evelin: jojo, taky mě překvapilo, jak hodně je fix tmavý... ale mě jako černovlásce s hnědýma očima to ani moc nevadí :)

Jinak holky ani nevíte jak jsem z těch bot nadšená! Je to fakt o štěstí, náhodou jsem objevila poslední kus a ještě větší náhodou byl v mojí velikosti

maja3 řekl(a)...

ty fialový šaty sou peckovy, a ne nemám ráda matky s kočárkama a nestydim se za to:)

Suzie řekl(a)...

maja3:jsem ráda, že někdo se mnou souhlasí :D. Samozřejmě nic proti nim nemám a občas je lituju, protože třeba dostat se s kočárkem do mhd není zrovna sranda... na druhou stranu se chovají tak jako by jejich mateřství byla nějaká strašná zásluha a tak mají právo blokovat chodník/uličku v obchoďáku, najíždět lidem na nohy nebo nechat svýho haranta řvát na celej obchod, zatímco si telefonují s kamarádkou jestli si maj vzít růůůžovej svetřík nebo ne

Cookie řekl(a)...

ach to ti verim, ja niekedy nechapem kde su tie maminy schopne sa stymi kocikmi az natrepat takze uplne chapem :))
inak super veci:)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Zuza řekl(a)...

Přesně, ty matky se občas chovají jako bůhvíco, nejdůležitější ale samozřejmě je napsat si na fejsbůk že pracují ve společnosti "mateřská dovolená" a jako profilovku si dát obrázek svého dítka.

Suzie řekl(a)...

Zuza: to nestačí, dnešní správná mamynka musí své dítko procpat ÚPLNĚ všude: http://protivna-blondyna.blogspot.com/2012/01/preplacene-fujtajbly.html

Tereza řekl(a)...

Ty boty sou nadherny!:) Stastnej novej rok Zouzelko:) xx

Suzie řekl(a)...

Tobe taky Terezko! :)

Zuza řekl(a)...

Suzie: Děkuju, právě mi stouplo sebevědomí ohledně tvoření PF :D

Léa řekl(a)...

Jééé máme stejné psaníčko! A botky mám ty samé jen v šedé, černých bot mám přebotováno takže to byla jasná volba :)