neděle 11. prosince 2011

slupovací pleťová maska Montagne Jeunesse


Tak dneska trávím odpoledne sama doma a to je čas jak dělaný pro pleťovou masku. Od stejné firmy akorát čokoládovou jsem už vyzkoušela (a psala o ní tady), a teď byla na řadě tato ovocná.

Je to od firmy Montagne Jeunesse (jejich webovky) a dělají mnohem víc věcí, než jenom pleťové masky. Ty jsem ale zatím u nás nenašla (jaké překvapení...). Produkt není testován na zvířatech. Já nejsem nějakej maniak co by studoval značky které netestují a nakupoval jenom u nich. Ale pokud koupím výrobek a pak zjistím že je netestovaný, jsem pochopitelně ráda, protože mi neni nic tak úplně lhostejný. Jinak ty masky prý splňují i nějaký Vegetarian Standard a kritéria BUAV, což je celosvětová organizace která bojuje proti krutostem na zvířatech. Někdy o tom určitě napíšu víc, pokud se chcete podívat samy, tady jsou stránky.

Takže k masce. Oproti té čokoládové mi tahle vyhovovala méně. Je ovocná a ačkoliv ovocné vůně zbožňuju, tahle mi moc nesedla. Ale to je samozřejmě individuální. Chtěla jsem sem dát sexi photeškuuuu masky v ,,akci", jenže... Ta maska je jakýsi průhledný gel zabarvený do červena. A chcete vědět, jak to vypadá na obličeji? Tak si představte, že jste v létě celý odpoledne na sluníčku a nemažete si obličej krémem:D. Má se prý nechat na obličeji 10-15 minut, ale já jí tam nechala skoro půl hodiny, protože pořád nešla zaschnout a tudíž ani sloupnout.

Masky od této firmy rozhodně doporučuju. Navíc je na ně v |Rossmanovi sleva - pokud koupíte 2, třetí máte zdarma a to se vyplatí a já jdu dělat zásoby! :D

4 komentářů:

Plum Foolery řekl(a)...

Vzdycky na ne v rossmannu koukam ale nikdy jsem je nezkousela....a asi ani nezkusim, kdyz to tak ctu :D

Suzie řekl(a)...

Já zkoušela tu čokoládovou a ta je úžasná, fakt mi tu pleť dobře vyčistila. Z týhle jsem byla akorát ulepená a ještě dvě hodiny po aplikaci jsem z obličeje sundavala random kusy :D. Ještě tu mám okurkovou, tak uvidíme :D

Markéta Trpišovská řekl(a)...

no koukám že vyzkouším tu čokoládovou,... slupovací masky mi přijdou uplně super, vyzkoušela jsem je když jsem chodila na kosmetiku a přišli mi fakt super, ale je to asi o ceně, když za ni dáš 200 tak je kvalitni, když 30 Kč tak je to většinou na prd :-)

Suzie řekl(a)...

No, kdoví co je v tom za těch 39 kč :D zas na druhoustranu jsem nechtěla investovac moc, když jsem s tím zkušenosti nikdy neměla...