středa 28. prosince 2011

lak na nehty Oriflame Cassis

Hned na úvod se chci omluvit za fotky, jsem u přítele a tak nemám k dispozici svojí zrcadlovku, pouze přítelův a svůj mobil. On dostal k Vánocům Samsung Galaxy Ace, má mít lepší foťák než moje nokia (asi 5300?:D), ale moc mi teda nepřijde. Nejdřív mi furt nechtěl zaostřit a pak zas bylo hrozný to světlo, no a't jsem nastavovala jak jsem chtěla, prostě to nešlo.
Jinak teda k laku - krásná barva. Je to z nějaké ,,letní" kolekce a je fakt, že je to hodně letní lak. Když jsem ho lakovala, pořád jsem k němu čuchala a myslela si, že ucítím nějaké ovoce:D Barva je bez třpytek a shimmeru. A působí hrozně svěže a ,,š'tavnatě" - prostě jako ovoce. Plus je taky cena - stál mě 12 korun:D.  Lakoval se normálně, je dost tekutý, tak pozor. Já mám radši krémovější laky. Kryl trochu míň než bych chtěla, musela jsem dát tři vrstvy. 




0 komentářů: