čtvrtek 1. prosince 2011

ELF recenze - Studio řada

Tak mi nedávno přišel balíček ELF a já slibovala recenzi. Takže tady je. Z první objednávky bylo vše ze Studio řady. Druhá recenze bude na řadu Essential, mám jí už promyšlenou, jen z ní vyškrtnout sprostá slova... No, ale jdeme na to.

První co jsem si objednala je Paletka korektorů pro různé problémy (odstín Erase&Conceal). Původně jsem nevěděla jaký odstín by byl pro mě nejlepší, ale vzhledem k tomu,že jsem bledule a druhá paletka je moc tmavá, jsem vzala tuto. A jsem docela spokojená, zelená barva je super na zakrytí červených pupínků a žlutou používám na kruhy pod očima. I když vždy pak použiju i tekutý korektor. Je k tomu přiložený i štěteček (třetí fotka), ale tim ten korektor prostě nenaberete. Čekala jsem, že konzistence bude krémová, nicméně je hrozně tuhá, takže do toho člověk musí hrabat prstem.





Dalším objednaným produktem byly pigmenty (konkrétně odstín Naughty Noire). Pigmenty barví krásně (ještě aby ne) a opět je k nim přiložen malý štěteček, o jehož funkčnosti by se dalo ale pochybovat... Trochu mě zklamal odstín, ale žádná tragédie to není. Má hrozně málo třpytek, fotka na ruce je s bleskem, takže tam jsou zvýrazněné. Jinak na očích moc vidět nejsou. A při aplikaci z nich odpadávaly takové ty kusy, jak je vidět na fotce. Nechci z toho ale vinit pigmenty, dosud jsem s nimi nikdy nepracovala, takže je možné, že jsem je málo zapracovala do štětce. Jinak teda na ruce vypadají docela dobře, ale na oku barví...prostě vůbec. Milionkrát hůř než stíny z drogerie. Fakt nedoporučuju.




Dalším produktem je šampon na štětce. Někdo se mě ptal v komentářích na porovnání obyč šamponu a šamponu na štětce - no, popravdě, já rozdíl nevidím. Snad jen ten ELFí nevoní. A má být údajně antibakteriální, což byl hlavní důvod proč jsem si ho objednala. Ale pouhým okem to člověk nepozná, jestli je to skutečně tak nebo jestli je to jen reklama. Má docela praktický ,,aplikátor" nebo jak to říct..uzávěr:D. Vážně nevím, je to na druhé fotce.



Poslední položkou v mé objednávce byl opět Studio štětec Smudge. A je fakt super, všechny ty štětce z řady studio jsou skvělý a tenhle mi fakt vyhovuje, jak je maličkej.



1 komentářů:

evie řekl(a)...

mne moc nevyhovali tie korektory, boli dost tuhe, a vyminula som z toho len ten zeleny, tie ostatne stale cakaju na svoju chvilu:)

www.mysweetstrawberries.blogspot.com