pondělí 5. prosince 2011

ELF Essential

Zdravm všechny, na dnešek jsem si připravila další článek o ELF. A pravděpodobně i poslední, protože jsem si objednala věci ze základní řady, které mě...ehm, slušně řečeno, zklamaly.

Jako první jsem si objednala Lehký hydratační make-up. Nejsvětlejší odstín Ivory. Odstín odpovídá, ale to je tak vše pozitivní. Je opravdu lehký, protože nekryje vůbec. Chtěla jsem sem dát foku mého obličeje před a po, ale při prohlížení fotek jsem zjistila, že to nemá vůbec cenu, protože ty fotky vypadají úplně stejně. Navíc nějak divně smrdí. Jsem ráda, že je ho jenom malé množství (12ml), takže ho nějak dopatlám a nikdy už neobjednám.

Další výrobek, který jsem is objednala, je třpytivé multifunkční líčidlo v tubě, odstín SPotlight. Už jak jsem balíček rozbalila, jsem byla zklamaná. Líčidlo vypadá, jako kdyby mělo svá nejlepší léta dávno za sebou. Jen se podívejte na ten obal (a to jsem ho použila jen jednou v rámci tohoto focení).


po vymáčknutí jde z tuby nejdřív spousta vody a pak teprve kousek produktu. A to i přes doporučené protřepání. Zase viz fotka.


po rozmazání je samozřejmě vidět pouze tužší část, kdežto voda ne. Údajně to má 9.5 g. Díky vodě ale bude část kterou se dá líčit mít s bídou 4g.... A navíc smrdí po chemických pomerančích.


Poslední věc kterou jsem si objednala byly pigmenty Beauty school. Odstíny se jmenují (od shora): Golden Goddess, Magical Maroon a Naughty Noire. Posledně jmenovaný je ten samý, co mám ze Studio řady a ačkoliv ten Studio stál stejně jako všechny tyhle tři, kvalitou je to úplně nastejno. Akorát k těmhle nebyl štěteček. Na ruce ještě docela barví, na oku vůbec. Snad kromě toho prostředního odstínu....



A poslední věc, která mě zároveň nejvíc naštvala jsou tekuté oční linky, odstín Copper.

¨

Tohle je jen malé porovnání. Fotka vpravo je z oficiálních stránek ELF. Fotka vlevo je na mé ruce. Nepřipadá Vám, že se ty fotky trochu liší? Po shlédnutí stránek jsem si objednala odstín Copper s tím, že očekávám zlatou linku se třpytkami. Nečekala jsem, že mi přijdou jen oranžové třpytky v gelu...

...které navíc ani nejsou rovnoměrné rozprostřené... jak můžete vidět na detailnější fotce



Prostě abych to shrnula, ELF základní řada je těžký omyl, je to spíš parodie na líčidla. I když vše není jen chybou těch líčidel, možná by si majitelé českého shopu mohli dát tu práci a nafotit výrobky tak, jak skutečně vypadají. Klidně bych přešla, kdyby make-up měl trochu jiný rozdíl než na fotce, ale rozdíl ohledně linek mi připadá dost velký.

0 komentářů: