čtvrtek 22. prosince 2011

Dobrý den, tady sklad Oriflame!

Ne, nepracuju v Oriflame centru:D. Jenom můj pokoj před Vánoci trochu sklad Oriflame připomíná. Pořád samé objednávky a tak. Ta poslední vypadá takto:

Na mou obranu, 99% těch věcí neni pro mě. Já mám pro sebe jenom borůvkový kondicionér (úplně vpravo), pouzdro na štětce (ta černá věc), čokoládový kelímek (to uprostřed:D) a lak na nehty (ten snad popisovat nemusim. za 12 kč, no neberte to! :D).

Lak vám určitě ukážu, akorát nevím kdy se k němu dostanu, je to taková letní barva mi připadá a já tu mám ,,frontu" nových podzimních laků. Jinak jak se těšíte na Vánoce? Mně vůbec nepřipadá, jakože den D je už pozítří! Moc se těším na dárky a taky jestli moje dárky udělají někomu radost. Nevím, kdo všechno ten blog čte, takže co jsem komu dala Vám ukážu až po Vánocích :)
Přítel dostane k Vánocům nový mobil (Samgung Galaxy Ace) a já se na něj snad těším víc než na svoje dárky:D. Ten mobil se mi hrozně líbí, ale ten můj ještě není v  tak rozpadlém stavu, že bych potřebovala nový.

Přeju krásné svátky všem!

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já už se taky těším.Samsung Galaxy Ace mám, je skvělý :).