čtvrtek 15. prosince 2011

Co si (ne)koupit u Oriflame, part 1 - Dekorativní kosmetika

Zdravím všechny čtenáře. Ti kdo mě čtou pravidelně vědí, že jsem už před nějakou dobou slibovala článek na téma Oriflame. Jsem tam totiž kosmetická poradkyně (takže pokud chce někdo z Prahy něco objednat, tady jsem! :D), takže jsem vyzkoušela spoustu věcí. Jenže ne všechno mě tak úplně nadchlo, že...

Řasenka Fat lash -řasenky z řady Very me, což je řada pro mladé, propagována Ewou Farnou... ale ani to mě neodradilo a řasenku jsem vyzkoušela. A musím říct, že je super. řasy krásně natočí a zhustí. Asi to není má úplně top řasenka, ale za tu cenu (v katalogu se objevuje za 89kč ale třeba i za 59kč) svojí funkci plní parádně.

štěteček má plný tenkých štětin, takže nic pro fanynky ,,klasických" kartáčů:)


Oční linky ve fixu - bezpochyby nejhorší výrobek, co od Oriflame mám. Objednala jsem si černou barvu, ale černě prostě vůbec nebarví. Navíc výdrž naprosto žádná - jednou jsem se s nimi namalovala a po hodině prostě zmizely - neměla jsem je třeba rozmazané kolem oka nebo tak, ty linky prostě nebyly:D. Stojí v akci 99, což se naprosto nevyplatí a radím koupit si linky v kalíšku od Catrice. Nebo nějaký jiný fix.

A takhle jak barví na ruce - horní čára je silou a tam to černou aspoň připomíná. Spodní čára je malována lehce, protože na oko si taky člověk těžko bude tlačit, že.


Korektor Cover Up Very Me - tohle je zas z řady pro mladé:D. Já jsem docela spokojená, kryje dobře a za ty peníze (69kč) rozhodně neurazí. Ale zase, není to nic, bez čeho bych se neobešla.


(na fotka zkresluje, ve skutečnosti není tolik do oranžova)




Lesk na rty Vision V Fruit Sorbet - pokud jsem mluvila o fixe jako o nejhorším výrobku, zapomněla jsem na tohle. Tohle je opravdovej hnus! Lesk na rty jako barva sice ujde, ale jinak... šíleně smrdí. Hrozně synteticky nebo jak to popsat...Na rty sem si ho dala asi dvakrát a prostě jsem to nevydržela, je to fakt hrozně nepříjemný, jako byste si dali na rty igelit. Takže ne, ne NE.




Lesk na rty Cassis Sorbet -tak tenhle lesk na rty, to je úplně něco jiného. Nádherná vůně, člověk z toho fakt cítí to ovoce. Ačkoliv v tubě vypadá tmavý, není tolik pigmentovaný a dá se použít i na denní nošení, protože neobsahuje třpytky. 




 Valentýnská trojvrstvá rtěnka -tak tohle je taky fajn výrobek. Mám odstín Love Nude a je fakt nude:D. 


ty tři vrstvy mají obsahovat barvu (to zvenku), balzám (to bílý) a lesk (to srdíčko). Jako...jasně, triky prodejců. Ale mě připadá že fakt dobře hydratuje. A má trochu shimmer, takže super na denní nošení a zároveň ty rty malinko zvýrazní. Za sebe rozhodně doporučuju.



Very Me Smoothie Foundation - zase ,,levnější" make-up. Mám odstín Porcelain a jsem ráda, že je fakt hodně světlej. Voní příjemně po jogurtu. Nekryje nějak moc. Ale to mi ani tak nevadí,jsem moc ráda,že jsem našla tak světlý odstín.



 Pudr Air soft powder - tak tenhle spyký pudr jsem získala doslova za hubičku (asi 40 korun mě stál). Je bezvadnej, jenom mi vadí takový štiplavá vůně. Nicméně kryje skvěle a nanáší  se taky dobře. Můžu doporučit.



Řasenka Wonderlash -jedna z nejoblíbenějších věcí od Oriflame. Já jsem se k ní dostala náhodou (dostala jsem jí na meetingu). A připadá mi přeceňovaná. Jak můžete vidět na fotce dole, na jedné straně má kartáček štětiny delší než na druhé. Pořádně nevím, jakou stranu mám používat první. Jako... je pravda, že řasy krásně prodlouží a oddělí. Ale je to spíš pro někoho, kdo už dlouhé a husté řasy má a chce jen zvýraznění. Zas na druhou stranu ale vypadá hodně přirozeně a člověk by ani neřekl, že na očích nějakou řasenku máte. Za mě je fajn, ale sama bych si jí nekoupila, protože potřebuju něco, co mi dodá hodně objem. Ale možná že tahle by to dokázala taky, kdybych jí měla v černém (teď mám odstín Prune)



4 komentářů:

Talonova žena řekl(a)...

z těch linek ve fixu jsem byla taky strašně zklamaná

Suzie řekl(a)...

Talonova žena:Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama!! :)

Markéta Trpišovská řekl(a)...

ná musím říct že zrovna bez toho korektoru se neobejdu, podle mě je super

Žanet řekl(a)...

Ten korektor mám taky ráda, má pro mě dobrou barvu (aspoň ten světlejší odstín) :-)
Řasenku jsem měla zelenou vějířovou a nebyla špatná, ale volume GG (ta stará) byla mnohem lepší -> teď budu zkoušet tu novou Deligt volume, tak jsem zvědavá, jaká bude :-)
Valentýnskou rtěnku jsem měla ve stejném odstínu a byla perfektní, připadala jsem si, jako kdybych měla na rtech spíše lehce zabarvený balzám než rtěnku a krásně hydratovala :-)
A sypký pudr jsem zatím nezkoušela, mám od NYC a ten mi vyhovuje.