úterý 20. prosince 2011

Co (ne)koupit u Oriflame part 2 - Dekorativní kosmetika 2

Tak dneska je to pár dalších výrobků, které jsem nedala do minulého příspěvku, protože byl problém s fotkama. 

Trio očních stínů - paletka speciálně pro Smokey eyes. Jsem z ní fakt nadšení, stíny jsou nádherně pigmentovaný, je u toho i návod na smokey eyes.... Obsahují trochu třpytky, ale pořád je to úžasný na denní nošení. Stoprocentně doporučuju. A cena je taky přívětivá - asi 130 kč.


Melatická tužka na oči Very Me - nějak nevim moc, na co to použít. Je tlustější než normální tužka, takže na linky je příliš silná. Na stíny mi zas připadá tvrdá. Zkoušela jsem s ní dělat horní linku,  ale ke mě prostě nesedne. Nicméně barva je to pěkná, obsahuje třpytky, ale není to nic výrazného. Klidně bych si to u někoho dokázala představit na den, u mě ale barevně ne. Výdrž je taky dobrá, nerozmazává se. Já jsem jí dostala zadarmo, normálně stojí 139 kč (to je plná PC, samozřejmě se dá v akci koupit levněji)




Kompaktní pudr Oriflame Beauty - tenhle pudr už bohužel není v nabídce. Je to jeden z mých prvních výrobků od Oriflame:D. Stál mě asi 120 kč. Fotka je přesvícená, ve skutečnosti je o hodně hodně tmavší (přestože jsem si objednala nejsvětlejší odstín). Je potřeba ho nanášet přiloženou labutěnkou, protože při nanášení štětce na obličeji nechává ,,poprašek" a je hrozně vidět, že si člověk dal pudr... Ani krytí není žádný zázrak...


3 komentářů:

Ajvn řekl(a)...

milujem oriflame :) a aj som si chcela kúpiť tie tiene lebo majú fakt pekné farby :)

Žanet řekl(a)...

Tohle hnědé trio mám taky, ale už mi dochází, tak vyzkouším tu verzi Oriflame Beauty, tam je taky nějaká verze smokey :-)
Pudr jsem měla taky (matující) a nebyl špatný, ale je fakt, že bylo lepší nanášení houbičkou než štetcem, to se pak člověk musel oprašovat, bay nevypadal jako posypaný sypkým :-D

Suzie řekl(a)...

Žanet:taky mě štve, že tohle trio už nejde koupit, protože se mi vzhledov+ líbí víc než to co je teď ,,nové"