pondělí 19. prosince 2011

Choose me! Yours Cherry Sorbet.

Dobře, ten nadpis měla být snaha o vtip. V tomto příspěvku bych Vám chtěla ukázat můj nový lak od Essence Choose me! a lesk na rty od Oriflame Cherry Sorbet.
Začněme lakem. Na první pohled mě v obchodě nezaujal, vzala jsem ho...no vlastně sama nevím proč. Když jsem nalakovala prní vrstvu, tak jsem si říkala: ,,Hm, co jsem to proboha vzala?". Ale už při druhé vrstvě krásně kryl a nakonec musím uznat, že na nehtech vypadá nádherně. Fotky samozřejmě trochu zkreslují, připadá mi víc do zelena než na fotkách. Ono je to fakt s fotkama na nic, s bleskem nerada fotím a denní světlo teď skoro neexistuje, spíš ,,denní šero" :D. Takže nakonec jsem moc ráda že jsem si ho koupila, protože vypadá báječně.



Taky mi dnes přišel minibalíček z Oriflamu, ve kterém byly jenom tyhle dvě věci. Lesk na rty a cestovní zrcátko s kartáčem uvnitř. Ten cestovní kartáč jsem vždycky chtěla, ale nikdy jsem ho nemohla sehnat a když už, tak byl moc drahý. V Oriflame jsem ho za 19kč nemohla nemít:D. A lesk na rty mě stál taky jenom 30 korun. K tomu jsem ještě neplatila ani balné a poštovné, takže se to opravdu vyplatilo.


O lesku Sorbet jsem psala v miulém článku o Oriflame. Tenhle je oproti němu světlý. Taková ta typická růžovoučká. Na rtech nenápadný, docela hezky voní, ale trochu lepí a s výdrží to taky asi nebude nic moc.



2 komentářů:

Color Beam řekl(a)...

tento láček mám taky a líbí se mi moc:-). na léto mi přijde uplně super:-) jak zasvítí sluníčko - jaj:-))

Suzie řekl(a)...

Já ho mám moc ráda na zimu:) ale máš pravdu, že na sluníčku opravdu krásně mění barvy!