úterý 6. prosince 2011

Catrice - Raspberry Fields Forever

Tenhle lak se mi strašně líbí a to jak díky svému jménu, tak i díky barvě. Já jsem hrozně ujetá, pro mě prostě kosmetika musí mít hezký obal a v případě odstínů i hezký název. Nebo ne že musí, ale líp to na mě působí, zatímco ostatní to vůbec neřeší:D.
Tenhle lak se mi líbil moc dlouho. I na ostatních blogách se vychvaluje. Je to taková rudá, ale smíchaná s tmavě růžovou. Nejde to popsat:). Bez třpytek či shimmeru. Laky od Catrice mám čim dál tim víc ráda, je to pro mě takové levnější dvojče OPI:).
Jinak co se týče fotek, tak nejlépe barevně odpovídá na té první.




Jinak to že ve všech Rossmanech je kolekce Essence Vampire Love asi už všichní ví. Nicméně tato kolekce se objevila už i v DM a to ne v tom papírovém stojanu mimo regál, ale přímo v regálu Essence (tak jak to známe z Rossmanna). Jen kdyby to někoho zajímalo:)

1 komentářů:

Zuza řekl(a)...

Pěkná barva :)
Btw ty laky - O.P.I. to myslím nebyly, byly to nějaký co prodávají na Chodově v Sephoře..