neděle 25. prosince 2011

Catrice - I sea you!

Tenhle lak si mě naprosto získal svým názvem. Jak už jsem zde několikrát psala, miluju kosmetiku která má krásný obal a zároveň má nějaký originální název, jako třeba tato slovní hříčka. 
Dnes ráno jsem se rozhodla nalakovat si ho. Koupila jsem ho díky výprodeji za 25 korun, za plnou cenu bych ho nekoupila, protože se mi ta barva zas až tak nelíbí. No..vlastně vůbec se mi nelíbí:D. Fotky jsou tmavé, ve skutečnosti je ten lak světlejší a je to prostě taková divná zelená barva s trochou modré. Proto se omlouvám za nedokonalé nalakování, lakovala jsem jen pro účely focení a vůbec jsem se nesnažila, protože se těším až ho zas hned odlakuju.
Předchozí lak Choose me! od Essence se odlakovával opravdu hrozně. Třpytky byly všude a já spotřebovala litry odlakovače. Byla jsem totálně zoufalá a zkusila i metodu odlakování bez odlakovače (více zde), ale ta mi vůbec nepomohla. Akorát sem i na nehty přilepila ta vata z odličovacího tamponku a dokud jsem to neodstranila tak mi přejížděl mráz po zádech. Také chci říct, že opravdu zelené prsty nemám, ale jak jsem odlakovávala tak se mi Choose me! snad dostal nějak do kůže, protože odlakovačem to z té kůže prostě nejde dolů.



No, tak snad jste si početli, i když Vám tenhle post asi k ničemu nebyl. Fotky jsou hrozný, vim, ale opakuju, že to je jen pro ukázku a lak nosit nehodlám. Jenom se mi tu kupí fronta laků, které chci  dát na blog a aspoň jeden z nich chci strčit do šuplíku a odškrtnout si ho na pomyslném seznamu.



2 komentářů:

Jay Donleck. řekl(a)...

mě se ta barva moc líbí,takovou bych chtěla mít v pokoji:)

Suzie řekl(a)...

tak v pokoji by to nemuselo vypadat špatně, ale na nehtech mi ta barva prostě vůbec nesedí...