středa 14. prosince 2011

Catrice - Back To Black

Zdravím všechny svoje čtenáře:). Dneska tu mám pro Vás lak od Catrice. Je to takový podzimní lak díky té temné barvě. Ač jsem si myslela, že na ,,podzimní" barvy nehraju, už to dopadlo i na mě a v tomto období instinktivně pokukuji po tmavších barvách.
Jinak název k tomu laku moc nesedí, je  to taková šedá  a hodně třpytivá barva. Mě napadl asfalt, když jsem to lakovala:D. Nicméně k podzimu se hodí.
Laky od catrice mám moc ráda, poměr cena/kvalita je úžasný! Tento kryl skoro v jedné vrstvě, ale někde jsem pro jistotu dala dvě. Jediné co mi na těchto lacích vadí je, že často dělají takové ,,bublinky".. tak nevím, jestli je chyba u mě nebo ne, každopádně laky od jiné značky tohle nedělají.
Jinak jsem teda moc ráda, že mám svojí zrcadlovku, protože opravdu nevím jak bych bez ní teď fotila, když je hned brzo tma. S bleskem totiž fotím hrozně nerada, strašně zkresluje barvy a všechno je na fotce takové ,,tvrdé".




A co vy, máte oblíbený nějaký podzimín/zimní lak?

0 komentářů: