pondělí 31. října 2011

zimní make-up (Oriflame smoothie foundation)

Pokud jste čekali nějakou inspiraci na zimní líčení, tak se omlouvám za zklamání. Tenhle článek je o make-upu Smoothie Foundation od Very Me. Very me je jakási značka firmy Oriflame, která se specializuje hlavně na mladé lidi - sortiment nic moc (lesky na rty, pidi tužtičky na oči, korektor, make-up a pár čističů na pleť), ale tenhle make-up mám celkem ráda.
Koupila jsem si ho kdysi za necelou stovku a to hlavně kvůli tomu, že jsem hodně bledá a v recenzích jsem četla, že tenhle make-up je hodně světlý. A je pravda, že nejsvětlejší odstín Porcelain je pro opravdu hodně bledé slečny a dámy. Nicméně mě to vyhovuje, čekám, až mi sleze to letní opálení (necílené) a začnu ho používat. Je dost tekutý, voní tak divně po jogurtu (aha, podle stránek Oriflame obsahuje výtažek z jogurtu a  lesního ovoce). Kryje docela dobře. Za tu cenu ho rozhodně doporučuju. 

3 komentářů:

Cherry řekl(a)...

S tím nemám žádné zkušenosti, ale vypadá celkem dobře a určitě ho vyzkouším :-)

Suzie řekl(a)...

Cherry:určitě zkus, myslím, že za tu cenu je super, co se týče krytí:)

Suzie řekl(a)...

Cherry: a taky je u Oriflame ta výhoda, že ho můžeš vrátit, pokud nevyhovuje :)