čtvrtek 13. října 2011

Tak nějak o ničem

Afternoon, folks.

Začal podzim. A s ním i moje období několikaměsíční rýmy. Ale s tím jsem se nějak smířila. S tim, že nemám práci, už míň. Dneska mi sice přišla výplata, ale je fakt malinká, že mi to sotva stačí na zimní boty a pár dalších ,,zimních" věcí. Ano, já totiž nemám v čem chodit. Ačkoliv se za to stydim, můj botový park (jako je vozový park, myšleno o autech) se skládá pouze s pár žabek (který nenosim), dvou balerín, botách z tanečních, vysokejch jehlách, na kterejch neumim chodit, dvou converse tenisek, jedněch tenisek, který nosim na zumbu a  mýho nejnovějšího přírůstku z New Yorkeru. Jo a vlastně steely. Takže zimu vždycky přetrpim v converskách (a dřív i ve steelech, ale přece jenom, mám je od 14ti a je to na nich znát). No..to je vlastně možná důvod, proč jsem tak často nemocná. Každopádně si chci koupit konečně normální a pořádný kozačky.
Taky chci nějaký normální trička. A mym snem je koupit si zapínací svetr. Takovej ten velkej a dlouhej. Problém je, že takový svetry jsou moc drahý. No ale uvidíme.
Co novýho? Nic moc, škola mě pořád baví, s Martinem jsme taky stále spolu. Snažim se prodat všechny moje učebnice, takže pokud má někdo zájem, stačí říct. A taky shánim někoho, kdo by si ode mě chtěl kupovat kosmetiku z oriflamu. Mám vzorečky, ráda vám o tom popovídám, páč jsem toho hodně vyzkoušela.
A potřebuju práci, kde bych mluvila anglicky a nedělala bych ze sebe debila.

2 komentářů:

Zuza řekl(a)...

..a jaký pěkný učebnice máš? :)

Bětka řekl(a)...

Juhú, konečně nějakej článek na čtení a ne jen na koukání; rýma je sviňa, mám ji taky. Začne v říjnu, skončí v březnu. Až jednou pojedeš za Lin, stav se v Radotíně v sekáči. Mají tam všechno za 30 (jen musíš přežít trochu houmlesní stav věcí, když to vypereš, bývá to ok). Tam jsem si koupila letošní dlouhej svetr. Doporučuju.