čtvrtek 20. října 2011

recenze ELF

Zahraniční blogy se plní články o zdobení nehtech na Halloween. (napsala jsem to správně? plete se mi to s tou metalovou kapelou). Já tohle neprožívám, protože se u nás nic takového neslaví. 
Nejprve bych chtěla poděkovat jak občasným, tak stálým čtenářům. Váš počet stále roste (je pravda, že počet těch stálých mnohem pomaleji). Ale já si vážím každého čtenáře.
A teď už ke slibované recenzi. Dnes konečně vykouklo sluníčko. To znamená, že je konečně ucházející světlo pro focení.
První věc, co jsem si z ELFu objednala, je Cream Eyeliner ze Studio řady v barvě Black. A musim říct, jsem nadšená. Dříve jsem používala tekuté linky od Essence z řady Black mania. Ale tyto jsou rozhodně lepší. Ať už co se týče nanášení, nebo výdrže. Na očích vydrží neskutečně dlouho. 


A dokonce k nim dostanete i praktický štěteček. S tím ale zkušenosti nemám, protože používám štěteček na linky od Essence.

Takhle to vypadá na ruce, normální sytá černá barva. Chvilku po aplikaci na ruku jsem myla štětce, přes namalovanou čáru tekla voda a přesto se nic nerozmazalo. Zkusila jsem to i pod tou tekoucí vodou lekce rozmazat, ale linky se ani nehnuly.

 Ačkoliv obal vypadá velmi veliký, při pohledu zespoda zjistíme, že produktu tam není mnoho. Na druhou stranu, kolik těch linek vypotřebujeme za den? Myslím, že i tak balení vydrží dlouho. A když ne, není problém objednat další, protože cena je velmi příznivá.

Další výrobek je opět z řady Studio a jedná se o ,,zázračnou" paletku Complexion perfection. Krásné elegantní balení a navíc s obřím zrcátkem. Ač se to podle barev asi nezdá, jedná se o pudr. Finta je v tom, že každá barva je na něco-zelená neutralizuje červené pupínky, růžová a žlutá rozjasňuje a modrá neutralizuje oranžovou. 

 Těch barev se určitě nebojte, takhle jednotlivé barvy vypadají (na malíčku je růžová, na prsteníčku žlutá, na prostředníčku modrá a na ukazováčku zelená). Po smíchání z toho vznikne bílý prášek. Jako pudr funguje perfektně, ale je pravda, že já jsem dost bledá. Tak nevím, jak by to fungovalo u opálených slečen.

Takže, děkuji za pozornost. Zatím tu mám recenzi na tyto dva výrobky, ale další ještě budou:). Zároveň asi budu dělat další objednávku, protože mám na pár věcí zálusk.


EDIT-ty linky jsem měla na ruce tři dny ,,normálního" provozu (mytí rukou, mytí nádobí, sprchování atd) a pořád držely! Samozřejmě ne tak sytě černé, ale pořád byly dost vidět. neuvěřitelné.

0 komentářů: