úterý 25. října 2011

Porovnání-báze pod oční stíny Essence I love stage & ArtDeco

Tak na dnešek jsem si připravila porovnání bází pod oční stíny. Měla jsme zálusk na bázi od ELFu, ale jelikož už asi dva měsíce není na skladě, tak holt smůla. Ale, proč psát, jdeme rovnou na fotky:).

Použila jsem modrá quatro stín od Essence, právě protože je málo pigmentovaný

bázi Artdeco

bázi I love stage od Essence


 Takhle vypadají báze na ruce. Doufám, že je to vidět, fotku jsem trochu upravila, aby to bylo lepší. Na denním světle je rozdíl vidět ještě víc, báze Essence (1) je hodně oranžová a Artdeco (2) světlá s troškou třpytek.

 A po nanesení stínu. Bez čísla je holý stín, 1 je báze Essence a 2 je Artdeco. Jak můžete vidět, bez báze stín nemá skoro šanci. Obě báze ale stín srovnatelně zvýrazní. Ardeco možná o trochu víc, protože obsahuje třpytky.

 Předchozí fotky byly všechny foceny na denním světlem, tahle jediná je s bleskem. Snažila jsem se zachytit ty třpytky.

Artdeco
Kde sehnat: parfumerie Douglas, Marionnaud (možná i Sephora, nejsem si jistá). V Marionnaud jí ale měli vyprodanou, když jsem tam byla
Cena: 209 kč
+ tělová barva, lehká citrusová vůně, pravděpodobně větší výdrž (když jsem zkoušela rukou stíny rozmazat, šla dolů hůř),je jí o trošku více (5 ml)
- trochu větší cena, pro někoho hůře sehnatelná

Essence
Kde sehnat: drogerie Rossmann
Cena: 65 kč
+ vhodná na matné stíny, cena, dostupnost
- oranžová barva, nevydrží tolik, je jí míň (4 ml)

0 komentářů: