neděle 23. října 2011

letní tlení

Jenže ono neni léto. Ono neni ani jaro. Je hnusnej podzim. Dneska byla šílená mlha, ale fakt hrozná, nebylo nic vidět a tučňáci padaly z letu.
Ale dneska mi to bylo celkem fuk, protože jsem ten den strávila ve třicetistupňovym vedru. Jednodenní dovolená v Karibiku? Kéž by, jenom vedro a smrad chlóru v Aquapalace, kde už několik let pracuju. Ale nikdy mě to tam nepřestane překvapovat. Jako dneska nějakej chlap:,,Dal bych si kafe." já na to:,,A jaký?" chlap odpoví:,,Turka" ,,Bohužel nemáme, jenom presso, capuccino, latte nebo vídeňskou." chlap se ale nedá:,,Turka si dám!" a co mu na to říct, žejo...
No ale dost o práci. Naštěstí jsem zároveň furt ještě student. A to i když studuju jenom tři hodiny denně. Taky jsem přestala kouřit, zatim mám 2 tejdny bez cigarety. Uvidíme, jak mi to vydrží dál. Můj přítel mi to jenom schvaluje. Aby taky ne. Taky se mi líbí, že nesmrdim. A těch peněz, co ušetřim.
Nedávno jsme s přítelem dělali pizzu. Jéé, a zas mám hlad. Ještě že mám toho svýho pizzamakera. Co se mi směje,když na něj vystrkuju zadek a líbim se mu i nenamalovaná (a když jsem nenamalovaná, tak to takovej rozdíl od toho zadku neni).
Ach jo, bolej mě nohy a zejtra zas do školy.

0 komentářů: