pondělí 31. října 2011

konečně mi přišla!

A kdo, nebo co? Paletka 120 stínů. Objednávala jsem přes Aukro asi před měsícem a furt nic. Už jsem i podezřívala poštu, že mi balíček ztratila a psala mail prodávajícímu. A jako kdybych to předpověděla, za hodinu zvonek a balíček doma. Krásně zabalenej s čínskejma znakama:D.





Asi nebudu dělat žádnou extra recenzi, ono ukázat na ruce 120 stínů není jentak:D. Každopádně jsem z paletky nadšená a ještě víc, že přišla nepoškozená. Co jsem tak četla recenze, tak se některým holkám stalo, že měly třeba jeden stín poškozený nebo tak. 
Co se týče pigmentace, tak jsem zkoušela na ruku a je to jak co, některé stíny jsou hodně pigmentované a některé míň. Taky jsou jednotlivé stíny hrozně maličké :D. Ale zas na druhou stranu, kdyby nebyly, tak je paletka velká metra krát metr:D. 

3 komentářů:

Zuza řekl(a)...

Achjo.. to chci! :D

Suzie řekl(a)...

objednej na Aukru:) stojí to okolo dvou stovek (což je podle mě úžasná cena)

Zuza řekl(a)...

Když já bych to asi nevyužila.. Já buď něco černýho/modrýho a na focení ptákovin mám tempery :D (Ne, kecám, z toho jsem nedávno vyrostla..) Každopádně stejně, ale přeju veselý barvení očí :)