pátek 14. října 2011

Essence-Urban messages


Tak, tohle je nová kolekce od Essence. Obrázek není můj, našla jsem ho tady. Pokud jste z Prahy a chcete tuto kolekci omrknout, já jsem jí našla v Rossmanovi na Muzeu.
Koupila jsem si akorát jeden lak, jinak mě nic moc nezaujalo. Ten parfém prý hrozně smrdí. Tužka na oči je ve fixu, a to já nemám ráda. Moc se mi líbí ta světle modrá barva,ale nějak si nedovedu představit, jak vypadá na očích.
Na křídové stíny jsem měla zálusk, ale ve skutečnosti jsou oproti fotkách hrozně maličké. Takže za tu cenu nee. 

Jak už jsem psala, jediné co jsem si koupila je lak na nehty v odstínu O3 It peace. Taková příjemná růžová. Při bližším zkoumání lahvičky jsem objevila lehký modro-fialový shimmer. Ten ale po nalakování moc vidět není, spíš jenom na světle nebo při bližším zkoumání. Lakoval se nádherně, kryl mi už v jedné vrstvě, ale dala jsem pro jistotu dvě. Výdrž? No... docela normální, špičky se mi tedy začaly olupovat po pár dnech, ale to mi dělá na nehtech i OPI. Proto se omlouvám za to, jak moje nehty na fotce vypadají, musela jsem opravovat oprýskané špičky. Normálně ten přechod tak vidět není, ale fotka ho ještě zvýraznila:D

denní světlo


denní světlo na sluníčku


denní světlo na sluníčku-snažila jsem se zachytit shimmer, tak je to aspoň trochu vidět :)

0 komentářů: