úterý 18. října 2011

Chápu, že někteří mají ELFu už dost. Já jsem ELF objevila později než ostatní a taky o dost později jsem ho objednávala. Ale dneska mi přišla moje první objednávka a mám z toho šílenou radost:). Omlouvám se za kvalitu těch fotek, ale vrátila jsem se z pošty teprve teď v sedm hodin a je už hrozná tma. A samozřejmě se chci co nejdřív pochlubit:). Podrobnou recenzi čekejte zítra, až bude světlo:D


4 komentářů:

Cherry řekl(a)...

Hezké články, už jsem pravidelným čtenářem :o).
PS: Já elfu nemám nikdy dost :) Ten štětec vypadá luxusně.

Suzie řekl(a)...

Jé děkuju, jsem ráda za každýho čtenáře:)

Tak u mě si ELFu ještě užiješ, dneska udělám recenzi toho co mi přišlo, ale už si brousim zuby na další výrobky:D

Suzie řekl(a)...

jinak štětec vypadá fajn a překvapilo mě, jak je hrozně velkej, čekala jsem nějakýho prcka:D

lovelyhair řekl(a)...

je ho sice všude plno,ale mně to nevadí, recenzi si vždycky přečtu ráda!