pátek 28. října 2011

Catrice - Big city life

Zatímco v obchodech je v plné polní kolekce Bohemia, já se nemohla dočkat kolekce Big city life. Jak jistě mnozí lidé, kteří se zajímají o kosmetiku vědí, s těmi limitovanými kolekcemi je to u nás těžké. Nikdo neví, jestli do naší malinké zemičky ta daná kolekce o kterou máte zájem přijde nebo ne. V případě Essence a Catrice nás čeká hra, při které je nutno obejít všechny DM, Rossmanny a Schleckery v okolí. Nikdo totiž neví, do jaké  drogerie kolekce přijde. A když už víme, že přijde do Rossmanna, tak vyhráno zdaleka nemáme. Liší se to totiž prodejna od prodejny. Ale občas má člověk štěstí a narazí na tu kolekci, na kterou chce. Většinou úplnou náhodou.

Jako já. Byla jsem u přítele a stavili jsme se v Letňanech. Ani jsem nechtěla koukat po kosmetice, protože potřebuju kabát a boty na zimu. Ale nějak mi to nedalo a prostě jsem se chtěla stavit v DM. No, tak si představte, že stojíte v DM, jdete k dekorativní kosmetice. Konkrétně ke stojanu Essence. A tam, kde je běžně místo pro kolekce Essence, se nachází limitovaná kolekce od Catrice a to konkrétně Big city life. Pointa této kolekce je, že v prodeji jsou paletky stínů + tvářenky se jménem města. Konkrétně Sydney, Berlín, New York a Londýn. Mně se podle barev nejvíc líbil Berlín, ten ale jako jediný v obchodě neměli, tak jsem sáhla po Londýnu. Recenzi čekejte v dalším článku. A co o této kolekci hovoří oficiální stránky Catrice?

KOLEKCE SYDNEY

Život v Sydney se odehrává hlavně na pláži- a plážové party jsou nekonečné. Spousta surfařů, tradice, kultury a moderního života.
Duch Sydney: teplé barvy slunce, které zapadá za horizont. Šest odstínů očních stínů v růžové, tělové a hnědé barvě s třpytivými a matovými efekty spolu s dvěma přírodními odstíny tvářenky. Dokonči svůj beach look pomocí laku na nehty Ultimate v hnědé barvě a hurá do Sydney.






KOLEKCE BERLÍN

Berlín jen vzkvétá! Fascinující, kontrastující, drsné a neskutečně cool- hlavní město Německa se svou unikátní historií vytváří svoje vlastní trendy podle svého rytmu. A my ho za to obdivujeme.
Nekonvenční a fascinující: šest očních stínů v barvách písku, hnědi a šedo-modré- některé třpytivé, jiné s matovým efektem- pro dokonalý podzimní look. Jemný růžový odstín laku na nehty Ultimate "Berlin" dokonale doplňuje celý look.






 

KOLEKCE LONDÝN

Londýn volá- a my jsme připaveny! Toto velkoměsto je opravdovou módní ikonou- tradice, trendy, neutichající puls...Londýn je neodolatelné místo, které tě dostane.
Pro tvůj make up jsme vybrali modré oční stíny v kontrastu se žlutou a černou tužkou na oči. Naprosto úchvatné. Dva odstíny červené pro tvoje tváře a žlutý lak na nehty pro tvoje nehty. A jsi připravená dobýt velkoměsto.






KOLEKCE NEW YORK

New York, New York! Tohle velkoměsto nikdy nespí, tak proč bychom my měli spát? Život velkoměsta ve velkém jablku mezi mrakodrapy, celebritami a neonovými nápisy, to je až moc lákavé. Pokud někde existuje místo, kde se plní sny, je to New York.
Kombinace šesti očních stínů v modré, tyrkysové a fialové jsou jako sen a úžasně zachycují atmosféru velkoměsta. Dva odstíny tvářenky dodají tvým tvářím tu správnou barvu. Intenzivní, impulzivní a naprosto cool. S lakem na nehty v modrém odstínu nakonec jsi hotová vyrazit a pokořit nejen New York ale i celý svět.




A co vy, potkali jste tuto kolekci v obchodě?

4 komentářů:

trb řekl(a)...

jé ty se máš. já zase nedávno naprosto náhodou narazila na výprodej catrice a essence za pět. ještě teď jsem z toho vyplesknutá...

Suzie řekl(a)...

No vidíš, a já zas nikdy nenarazila na výprodeje za 5 korun :(. Ale nezoufej, myslím, že se ta kolekce určitě do Rossmannů rozšíří (doufám, protože mám zálusk na Berlín :D)

Cherry řekl(a)...

Já jsem tuhle kolekci taky bohužel nikde nepotkala a taky mám zálusk na Berlín :-D

Suzie řekl(a)...

Cherry:prý už je v Rossmannech, tak vyraž na lov :D