neděle 30. října 2011

Catrice- Big city life (London) - recenze

Tak do téhle kolekce jsem se zamilovala na první pohled a o to nadšenější jsem byla, když jsem tuto kolekci náhodně objevila. Vzala jsem si Londýn, protože ho mám nejradši:). Paletka obsahuje 2 tvářenky, 6 stínů, tužku na oči a štěteček. A to vše za krásných 180 korun.  Stíny jsou pojmenované podle míst v Londýně :D. 

Takhle vypadá v celé své kráse

 tvářenky - nahoře je Greenwich a pod ní London Eye

 stíny zleva: Hyde Park, City Hall, Big Ben, Globe theatre, Picadilly Circus a dole je Tower Bridge. Tato fotka je na denním světle ve stínu...


 ...a tato na denním světle na sluníčku. Stíny jsou docela dobře pigmentované, byť by možná mohly být více. Ale žádné zklamání se nekonalo a báze to vyřeší:). První dva stíny jsou matné, ostatní se třpytkama. Nejvíc mě překvpapil odstín Picadilly Circus - v paletce se tváří jako citronově žlutý (byla jsem z něj trochu na rozpacích, protože jsem moc nevěděla, jak ho použít), ale po vyzkoušení se změní na krásně zlatý se shimmerem. 

 tužka na oči - obyč černá, barví pěkně, co víc napsat :)

 štěteček-na jedné straně pěnový aplikátor, na druhé klasický štěteček

Co říct za závěr? S paletkou jsem spokojená. Jak už jsem psala výš, jenom je škoda, že není víc pigmentovaná, ale není to žádá tragédie. Za tu cenu se určitě vyplatí jí koupit. Z tvářenek jsem ale nadšená moc, takovou tu sladce růžovou jsem si chtěla koupit a ta druhá je trochu do broskvova, takže myslím, že jí určitě taky užiju. Kdybych výrobky bodovala, dala bych tak 9/10 a to kvůli zmíněné pigmentaci stínů:). Jinak jsem jí koupila v DM, ale prý už je v některých Rossmannech, tak hledejte :)

6 komentářů:

lovelyhair řekl(a)...

jé, moc děkuji, touto recenzí jsi mě ohromně potěšila, vážně děkuji, už se nemůžu dočkat, až na paletky mrknu ve skutečnosti a určitě si nějakou odnesu :D! ty stíny jsou krásné a i tvářenky, nádherné barvy!

Suzie řekl(a)...

lovelyhair: máš pravdu, tvářenky se mi taky moc líbí (a to nejsem tvářenková!) a nemáš vůbec za co, jsem ráda, že si to tu někdo čte:)

Missy řekl(a)...

Úžasné. Já si dneska šla pro svou Sydney paletku. Ale dostanu ji až od Ježíška :D Ale i tak, mám ji a je boží!

Suzie řekl(a)...

Missy:páni, obdivuju tě, já bych to nevydržela :D

Anonymní řekl(a)...

Nevíš do kdy ji budou mít? Taky se mi líbí Londýn.. snad pro ni pojedu v sobotu.. :)

Suzie řekl(a)...

Anonym:netuším, ale na listopad/prosinec je naplánovaná kolekce z Las Vegas, tak počítám tak do konce listopadu... :)