čtvrtek 28. července 2011

Eye liners- Essence a Oriflame



Dneska jsem měla takovej zařizovací den, nedjdřív doktorka (která tam sice nebyla), pak jsem byla na poště a (konečně začíná to zajímavější) v Oriflame a v drogerii. V drogerii jsem si koupila pár laků na nehty a razítka, protože plánuju sundat akrylovky a chci si nechat přírodní nehty. Momentálně vypadaj takhle:
(klasika-Francie a třpytky)

Od Oriflame jsem nebrala moc kosmetiky, hlavně šampony a bázi pro nehty. Co jsem ale chtěla určitě, byly tekuté oční linky ve fixu. Dřív jsem je v podstatě nesundala z očí, tak bylo jasné, že je musím mít. A když jsem je přinesla domů, napadlo mě udělat porovnání očních linek od Essence a od Oriflamu.

nahoře Oriflame, dole Essence

Oriflame se určitě lépe nanáší, protože se maluje líp fixou než štětečkem. Ale tady klady asi končí. Po nanesení je Oriflame spíš šedá, než inzerovaná černá, zatímco Essence je sytě černá. Obě mají stejnou výdrž, Oriflame možná o trochu delší. Essence má nevýhodu nanášení-často se obtisknou na horní víčko. Ale přesto zůstanu u Essence, právě kvůli sytější barvě a příjemnější ceně-Oriflame za 99kč, Essence za 59kč.

0 komentářů: