pátek 30. října 2009

Halloween party

Párty ve velkém stylu

Bolest hlavy (zapříčiněná ne alkoholem) není mou jedinou památkou na tento večer. Může to bejt třeba ten lubrigační gel, samolepky Durex nebo úchylný emo věci půjčený od Domči. A samozřejmě vzpomínky.
Začlo to u Domči, kde jsme se upravovaly a tak. Já šla za emo, Niky za růžovýho big bosse, Johy s Domčou za zajíčky a Šárka za losoba. Koupily jsme si dvě flašky vína a šli na Petřín a pak na Můstek, kde jsme měly sraz s Kačí, Edwardem a Davidem a těma ostatníma, který si nepamatuju. Chvíli jsme hledali záchod a pak se konečně vydali do Óčka. Už jak jsme tam vlezli tak mě štvalo, že tam skoro nikdo nemá masku, že je obrovská fronta na záchod a že vypadám jak debil:D. Ale nakonec to tam bylo i docela dobrý, furt jsme se tam fotili, chvíli tancovali a pak čekali strašně dlouho na pivo, že jsem si z toho musela dát panáka. A pak jsem si šla pro dalšího. A najednou byla půlnoc a půlnoční překvapení, tak jsem do sebe rychle kopla Miláčka a šla se podivat na toho striptéra. Jako sranda to byla, ale ta holka s nim to totálně zabila.
Taky jsme tam dostali lubrikační gel a samolepku a začal se s náma bavit nějakej dement v gumový masce. No, a pak někdo přišel s tim, že půjdem do Crossu.
Jemnže, zapomnělo se že nejede metro, tak jsme na Vyšehradě jak kokoti hledali autobusovou zastávku. A pak jsme jí teda našli. Chtěli jsme jet na Náměstí Republiky, ale nakonec jsme nevim proč vylezli na Muzeu. A šli jsme do Vodičkový do mekšitu, páč jsme umírali hlady. Tam se každej hrozně rozšoup a dal si celý menu. A taky jsme krkali a dozvěděli se, že je Johy rychlá.
Potom měla Kačí nápad, že pudem k Vysmátýmu zajícovi. Hledali jsme to jak dementi, a nemohli to najít. Tak jsme se ptali asi třech taxikářů, a naknec to zdárně našli. V tu dobu jsem už totálně umírala zimou.
Ze Zajíce nás ale nakonec vyhodili, tak jsme šli do Chateau. Ale bylo zavřeno. Takže jsme seděli na Staromáku. To už jsem fakt umírala zimou a necejtila nohy, protže jsem měla jenom minisukni a podkolenky. Tak jsme s Niky a Šárkou zapadly do mekšitu na kafe a tak. A pak jsem se vidala na první metro a domů dorazila v půl šestý

0 komentářů: