pondělí 10. srpna 2009

Neumětely 2

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=if9BrdOR4nI[/youtube]

Teda jako voni jsou to Neumětely 3, ale pro mě 2. Jenom aby v tom byl pořádek. Tentokrát jsme tam byli dýl, od soboty do soboty a taky nás tam bylo víš. Koště, šfl, Příšerka, já, Tadeáš a Wági (kterej pak odjel) na chvíli Luky, Pája a MB a ještě na menší chvilku Šplíchal a na tu úplně nejmenší chvilku Štoky. No, tak snad sem na nikoho nezapomněla.
Jo a teda ještě tam měl přijet Hájek a jeho kámoš a Ovec a Choulík a já nevim kdo ještě, takže bych chtěla držet minutu ticha za lidi který se na nás vysrali a nepřijeli tam.
Celej tejden tam všichni akorát čuměli na Vivu nebo Eurosport a nebo leštili Koštálkovo auto. Popřípadě ho rozebárali do posledního šroubu. Jinak jsme tam nedělali nic, jenom....Ne, ani moc nechtastali, teda aspon já ne. Krom jednoho večera.
Jo, to sem chtěla říct. První den jsem vstala asi v půl osmý, obědvali jsme ve dvanáct a večeřeli někdy v sedm. Koncem tejdne všichni kromě Tadeáše vstávali tak v deset a obědvali jsme kolem pátý. Nám to neva. A taky jsem dělala smaženej sýr polonahá a tancovala o půlnoci na hřbitově. Návštěvu pole kukuřice sme taky nemohli vynechat, i když sme tam šli až poslední den.
A ten předposlední večer, to bylo fakt psycho,jak na sebe akorát všichni řvali. A já sem zas byla za tu špatnou protože jsem se bavila s Koštětem na kterýho byli všichni naštavný, ale já ne, páč jsem byla ráda že neni naštvanej na mě. A teda ten poslední večer byl ještě debilnější, ale to jenom pro mě, takže zas o tolik nešlo. I když Tadeáš měl o mě strach, to bylo milý:)
Taky tam šefl a Tadeáš stavěli bazén, a když ho napouštěli tak nám asi půl dne netekla voda. V pátek jsme grilovali, to se šefl urazil a nemluvil s náma. A pak se nám v tom baráku ztratil, což bylo blbý. a já nevim co psát.

0 komentářů: