pondělí 20. dubna 2009

Vypsaná fixa

No, po dlouhý dobe sem zas s Lídou vyrazila na koncert-na Fixu. Lída měla tradiční zpoždění, tak jsem ještě vlezla do New yokeru, a to sem neměla dělat...No, to je fuk. Šli sme eště na čínu, páč jsem předtim měla ještě břišní tance, takže jsem nestihla večeři. A pak už jsme uháněli do Lucerna music baru.
Už před vchodem postávali hloučky dvanáctiletejch holčiček, vevnitř nám urvali vstupenku a chvilku po otm nám dali letáčky. Čekala sem děsnou frontu na šatnu, kam sem si dala batoh, abych pak s Lídou šla stát frontu na pivo. Poprvý za svůj život sem si to pivo nedala, páč sem na něj nějak neměla chut, a když sem viděla tu frontu na záchod chut mě přešla už definitivně. Lídě ale to pivo neprodali, tak řekla nějakýmu kudrnáči co stál hned za náma.
A pak jsme se už přesunuli do kotle. Ačkoliv tam bylo dost plno, nacpali sme se až dopředu za nějakou emo holku. A tam sme se znova potkali s našim známym s pivem. Stáli sme tam chvilku, zatim pouštěli nějaký divný instrumentální verze Beatles a bylo to fajn. A pak najednou naostoupila Fixa, začlo se pogovat a ta emo holka jenom čuměla. No nic. Já se teda držela trochu stranou,páč sem to po třech písničkách skoro nemohla udejchat, ale bylo to fajn. Neznala jsem asi tři písničky, naopak hráli všechny mý oblíbený kromě Darling, ale to jsem jim schopná odpustit. Hráli asi od půl desátý do půl jedenáctý, pak vypadli z pódia a dělali jakože je konec, ale samozřejmě se ještě přidávalo. A to dokonce dvakrát. Na Márdýho výzvu začli všichni lézt na podium a skákat, až se z toho na konci udělal takovej mejdan na podiu.
fakt se mi to líbilo, konečně po dlouhý době koncert, bezva odreagování...Akorát mi teda bylo strašný vedro a byla sem moc střízlivá a tak....

0 komentářů: