pátek 9. ledna 2009

rock pyčo a tak

Dlouho jsem nepsala, protože nemám čas a ani náladu a mám lepší věci na práci. Jako třeba se učit. No fakt. Ale tak už asi před tejdnem sem si dala předsevzetá že napíšu revijů rocku 2008, ale nebaví mě to, tak to asi udělám hodně zkráceně.
Alkohol. Cigára. Vodnice. Tyto tři věci mě provázeli celym rokem 2008. Koncerty Výbuchů, Queenie, dokonce i TBE?, chození na kopečky, do číny a na Růžek-jo, to bylo fajn. Nebo třeba maturák, to byl taky úlet.
nejdřív vypíchnu to špatný-rozhodně to bude listopad a říjen, páč dvoutejdenní pobyt v nemocnici a následný tři tejdny doma byli pro mě fakt náročný. Ještě víc tim, že se mi lehce zhroutil vztah s jednim kamarádem. Ale jinak díky všem, nebudu jmenovat, Natyk, Lin, Katka, Lick a Pitín vědi o koho jde:D. Ale tak všechno zlý je pro něco dobrý, nebejt tý nemocnice, nezačalo by něco krásnýho. Na nic dalšího si nevzpomínám, akorát snad rozchod se šeflem, ale to se taky ukázalo jako dobrý, pak to jak odvezli babičku do nemocnice, šílenej strach z jedný události....No a vlastně ten rok sem se rozešla i s Davidem Ch, no ty bláho:D.
No a spoustu toho špatnýho sem určitě zapomněla, takže to dobrý...Koupila sem si vodnici, což je teda možná spíš špatný, páč mám o závislost navíc:D. Byla jsem na spozstě skvělejch místech, jako Rokytnice, Sardinie a hlacvně Montreux, Lechtál (lyžák, kde sem byla asi jeden mravenčí krok od minimálně podmínečnýho vyloučení...ale hlavně že byxla sranda), taky sem byla v Neumětelých, u šefla na CHALUPĚ v Severní Evropě a já nevim kde všude.
Podobně jako Macek budu věnovat jeden odstavec Montreux, páč to bylo prostě nejnádhernější z celýho roku. Úžasný tři dny...Vim, že na to nikdy nezapomenu, a jsem šťastná že jsem tam jela. Když jsi vzpomenu, jak jsme s Ondrou šli zjebat recepci že u kulečníku neni černá koule, jak každej chtěl pokoj s výhledem na moře, na pana pruhovanýho, na tu šílenou cestu zpátky, tak mi to nedá abych se neusmála.
já už nevim co psát, spoustu toho sem zapoměnal, ale sem líná. Poznala sem nový lidi, s pár lidma se rozhádala, někde mě to mrzí víc (...), někde míň, lehce si podělala školní docházku (ale tak chyběla sem dva měsíce, no...).
A ještě jedna událost který se budu věnovat. Vánoční prázdniny. Byly to ty nejlepší, jaký sem kdy zažila. Celý dny bejt s vočima, co si víc člověk může přát:). To jsem byla nejšťastnější za poslední..nevim kolik. A jsem doteď. Pak teda Silvestr, kterej sem strávila na mejdanu rocku ze Všenor. Byl to ten nejlepší silvestr, páč sem se opila jenim do nálady, nikdo neházel vůni do hajzlu a tak. A ten den byl i jinak významnej, ale to nemusíte vědět:)).
Sem zvědavá jakej bude rock 2009. Zatim je to na píču, páč se fakt skoro furt učim a učim se nejenom já...Ale tak neni to nejhorší.

1 komentářů:

Naftaline řekl(a)...

tak to má bejt! tak je to fajn fajnový:))